Hooligan komt binnenkort uit zoals jullie misschien al weten. word het een topper of een flopper. Stem hier en praat er over en geef je mening.
eerlijk gezegd is het best ziek maar het lijkt me wel erug cool. denk dat de heibel rond dit spel nog niet voorbij is.
ik d8 dat dit spel geeneens in Nederland uit zou komen... (was het de KNVB nou die weer eens dwars lag
)
Kheb er veel over gehoord, maar het echte doel van het spel is me nog niet helemaal duidelijk...
Kheb er veel over gehoord, maar het echte doel van het spel is me nog niet helemaal duidelijk...
Verwijderd
't is een beetje 't idee van de GTA series in combinatie met een fleugje van the Sims.
't idee is best wel leuk, maar ik denk niet dat ik dit leuk ga vinden omdat je met GTA 1, 2, en nu 3
toch eigenlijk hetzelfde kunt... (wel iets anders, maar toch..)
't idee is best wel leuk, maar ik denk niet dat ik dit leuk ga vinden omdat je met GTA 1, 2, en nu 3
Het is een middelmatig spelletje maar door alle media aandacht, hype (en natuurlijk, kamervragen, jaja) word dit gegarandeerd een knaller (qua verkopen dan).
Verwijderd
Maar het spel lijkt me op zich ook best wel leuk om te spelen... 
want daar gaat het uiteindelijk om
die kamervragen en al die huisvrouwtjes die erover gaan lopen zeuren dat boeit me allemaal niet zo veel
want daar gaat het uiteindelijk om
die kamervragen en al die huisvrouwtjes die erover gaan lopen zeuren dat boeit me allemaal niet zo veel
Spel op zich lijkt me wel grappig. Door al die heisa eromheen denk ik dat het een topper gaat worden. Met dank aan de KNVB want die willen de release tegenhouden. Geloof dat ze zelfs al met de Nederlandse importeur contact hebben opgenomen om het een en ander te kunnen bewerkstelligen.
When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
het lijkt me echt een phun spel 
beetje ramme op andere lekker de stad slopen enz enz leuk toch? doen wat je anders niet mag (nouja mag
heheh dat is per individu)
beetje ramme op andere lekker de stad slopen enz enz leuk toch? doen wat je anders niet mag (nouja mag
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Lijkt me echt gaaf.
Niemand wil de distributie doen, dus gaan ze het gewoon op bestelling rechtstreeks via de eigen website doen. En terecht. Wat een gezeik dat dit niet mag. Mensen kapot schieten kan wel, maar dit niet
Ze kunnen alleen maar hopen dat al die rare hooligans die op deze aardkloot rondlopen voortaan gaan afreageren via hun pc'tje.
Niemand wil de distributie doen, dus gaan ze het gewoon op bestelling rechtstreeks via de eigen website doen. En terecht. Wat een gezeik dat dit niet mag. Mensen kapot schieten kan wel, maar dit niet
Ze kunnen alleen maar hopen dat al die rare hooligans die op deze aardkloot rondlopen voortaan gaan afreageren via hun pc'tje.
Daar ben ik het mee eens, waarom wel soldier of fortune waar de lichaamsdelen je om de oren vliegen en geen game waar je het van boven ziet en wat minder gedetaieerd is. en minder erg is. maar uiteindelijk gaat het toch om het slopen van dingen.
Het beeld ziet eruit net als de game (de echte gamefanaten kennen de game vast) "Emergency" en rollercoaster tycoon.
Het beeld ziet eruit net als de game (de echte gamefanaten kennen de game vast) "Emergency" en rollercoaster tycoon.
Verwijderd
het spel word volgens mij in nederland gemaakt 
het spel lijkt me wel o.k.
gewoon ff "lenen" en vervolgens checken en verkeilen
het spel lijkt me wel o.k.
gewoon ff "lenen" en vervolgens checken en verkeilen
topper
vet strak spel man, nou maar hopen dat de knvb niet irri gaat doen, anders gewoon downloade bij kazaa ofzo
heb iemand een linkie?
Elect a clown, expect a circus.
Het is een nederlands spel, wel engelstalig dacht ik.Op maandag 05 november 2001 14:17 schreef ko9 het volgende:
ik d8 dat dit spel geeneens in Nederland uit zou komen... (was het de KNVB nou die weer eens dwars lag)
Het heeft denk ik een beetje het principe van emergency en die is zeker top
http://www.hooligans-thegame.comOp maandag 05 november 2001 16:00 schreef Slasher het volgende:
heb iemand een linkie?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
er staat trouwens ook een preview over in de PU
Verwijderd
Dan is het nog steeds geen probleemOp maandag 05 november 2001 14:17 schreef ko9 het volgende:
ik d8 dat dit spel geeneens in Nederland uit zou komen...
Verwijderd
morpheus zuigt.
en ik kan het weten
om de paar minuten een venstertje met allemaal gezeik.
en ik kan het weten
om de paar minuten een venstertje met allemaal gezeik.
Verwijderd
Heb net het demofilmpje van 15 Mb ( te vinden op de site ) gekeken en het ziet er goed uit 
KOM MAAR OP MET DAT SPEL
Verwijderd
Spel komt niet in de winkel...
Je kan em alleen bestellen op de site...
Zoals het er nu uit ziet gaat het spel de makers niet genoeg opleveren om de kosten te kunnen betalen
Je kan em alleen bestellen op de site...
Zoals het er nu uit ziet gaat het spel de makers niet genoeg opleveren om de kosten te kunnen betalen
Overhyped.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Iedereen heeft het erover omdat het met hooligans te maken heeft, het spel lijkt mij echter behoorlijk saai
Door al dat gezeik eromheen wordt het spel natuurlijk alleen maar beter verkocht.
Verwijderd
Dat is mijn favoriete stukkie wiskundeOp maandag 05 november 2001 18:08 schreef Qul het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds geen probleem![]()
![]()
. Ooit van "kabelinternet+Morpheus=alles wat je maar wilt" gehoord
?
Verwijderd
Hoezo game komt niet in de winkels ? Fuck man das klote , leek me vet kewl . Met 5 man effe rel starten in Genua en dan maar lekker winkels , huizen en andere stuff verneuken
Verwijderd
just like gta 1Op dinsdag 13 november 2001 19:34 schreef The_tWiStEr het volgende:
Als deze game ooit nog uitkomt hierzo, gaat hij dus echt wel 0wnen
Gewoon puur vanwege de lol
Verwijderd
[offtopic + evil mode]
He apehaar! Alles chill? Ik hoop dat deze topic goed afloopt! Mwhahahahahah
[/offtopic + evil mode]
[/offtopic + evil mode]
tlijkt me wel een gaaf spel als ik zo de screenshots en de proofilmpjes zie.
Maar wacht eerst maar eens mooi af op de ervaringen van anderen
Maar wacht eerst maar eens mooi af op de ervaringen van anderen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
dat denk je ook bij gta als je dat voor het eerst ziet maar dat is ook super verslavend, dit spel ook denk.Op woensdag 14 november 2001 15:54 schreef jopie het volgende:
het lijkt me een spel wat twee dagen leuk is, maar daarna diepgang mist.
Verwijderd
.... anders laat je die jongen ff in zijn waarde.. niet iedereen is zo goed als jij, val die jongen niet zo lastigOp woensdag 14 november 2001 09:07 schreef SilverAkira het volgende:
[offtopic + evil mode]
[/offtopic + evil mode]
elk topic dat hij opend word uit gelachen. Ok hij had in het begin een grote drang om een paar vage topics te openen maar hij weet het nu wel...
meany
Pagina: 1