Als een computer in een koude ruimte staat van zo'n 5 graden, kan je hem dan gewoon opstarten en vol gebruiken of moet je hem rustig warm laten worden
Nee je moet het eerste half uur ff de fan + heatsink van je processor af halen. Dan zal ie wel warm zijn denk ik
Volgens mij heb jij teveel autotjes gewassen en verwissel je nu computers met auto's
Verwijderd
Welkom op GoT 
Kan gewoon hoor, maar onder de nul is niet best lijkt mij ivm mogelijke condens
Kan gewoon hoor, maar onder de nul is niet best lijkt mij ivm mogelijke condens
Verwijderd
je kan m het beste eest ff aanzetten...dan gaan krabben. en dan nog ff na doen met de ruitenwisser.
Bij een bedrijf waar ik in de vakantie werkte hadden ze alleen de monitor in de koelcel staan (ook iets van die temperatuur) omdat de PC er niet tegen kon. Het zal ws eerder de vochtigheid zijn waar je je zorgen over moet maken dan de temperatuur though..
Als ie een carburateur heeft moet je eerst de choke aanzetten he
Je moet alleen de HD niet aan te lage temp blootstellen.
Was iets van -10C
Was iets van -10C
Verwijderd
Wou dat mijn computer in zo een koude ruimte kon staan 
Vet relax juist, en als je bang bent voor condens, pak je toch zo een BIZON vocht absorptie apparaatje erbij en pleur je die in je kast
Vet relax juist, en als je bang bent voor condens, pak je toch zo een BIZON vocht absorptie apparaatje erbij en pleur je die in je kast
was denk ik ooit wel een serieus bedoelde vraag, maar nu toch lichtelijk off-topic aan het raken.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()