Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
Verwijderd
MB erbij prakken en gaan... Dat lijkt me in jouw geval de beste/snelste/makkelijkste oplossing.
aja zo dusOp maandag 05 november 2001 13:29 schreef wijnolst het volgende:
MB erbij prakken en gaan... Dat lijkt me in jouw geval de beste/snelste/makkelijkste oplossing.
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
weet trouwens iemand waar ik een goede tutoral kan vinden over linux in het nederlands....
kan ik het gaan leren
kan ik het gaan leren
kijk us in de FaqOp maandag 05 november 2001 13:46 schreef Pacthon het volgende:
weet trouwens iemand waar ik een goede tutoral kan vinden over linux in het nederlands....
kan ik het gaan leren
Op maandag 05 november 2001 13:47 schreef stiena het volgende:
[..]
kijk us in de Faq
in iedergeval bedankt
Verwijderd
die geheugen tip is nog niet zo gek. Als je een keer op een beurs komt. Van die 4 MB strips liggen er bakken vol van, vaak tegen een acceptabele prijs (kwestie van een aantal guldens per strip). Wordt het leven een stuk eenvoudiger van....
Linux info: kijk eens op www.linux-nl.cx
Linux info: kijk eens op www.linux-nl.cx
Pagina: 1