linux op een diskette

Pagina: 1
Acties:

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 14:51

Jap

No worries

Topicstarter
ik ben op zoek naar linux om als router te draaieen dat op een diskette past hij moet een draait op een 486 met 5mb geheugen
zelf heb ik al freesco geprobeert maar daar kwam ik niet verder mee want dan heb je 6-8 mb voor nodig
P.S. ik een zeer grote n00b als het om linux gaat :P
maar wat niet is kan nog komen :9
als je iets weet plz met url :)

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Verwijderd

MB erbij prakken en gaan... Dat lijkt me in jouw geval de beste/snelste/makkelijkste oplossing.

• Jap

Jap

No worries

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 13:29 schreef wijnolst het volgende:
MB erbij prakken en gaan... Dat lijkt me in jouw geval de beste/snelste/makkelijkste oplossing.
aja zo dus :( maar weet je niet ies beters :P

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

• Jap

Jap

No worries

Topicstarter
weet trouwens iemand waar ik een goede tutoral kan vinden over linux in het nederlands....
kan ik het gaan leren :P

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03
Op maandag 05 november 2001 13:46 schreef Pacthon het volgende:
weet trouwens iemand waar ik een goede tutoral kan vinden over linux in het nederlands....
kan ik het gaan leren :P
kijk us in de Faq :Z

• Jap

Jap

No worries

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 13:47 schreef stiena het volgende:

[..]

kijk us in de Faq :Z
|:( tja dom van me dat ik zelf ook kunnen bedenken..
in iedergeval bedankt ;)

Verwijderd

die geheugen tip is nog niet zo gek. Als je een keer op een beurs komt. Van die 4 MB strips liggen er bakken vol van, vaak tegen een acceptabele prijs (kwestie van een aantal guldens per strip). Wordt het leven een stuk eenvoudiger van....
Linux info: kijk eens op www.linux-nl.cx
Pagina: 1