Toon posts:

PS2 via PC online?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou checkte ik http://www.neversoft.com/Online.html
Cool natuurlijk!

Je kan dus online via een 2e nic->USB100TX->PS2 met het apparaatje wat je hier ziet:
http://www.linksys.com/products/product.asp?prid=126&grid=16

Nou had ik dus in gedachten dat m'n USB poorten met pc2pc shit hetzelfde doet als die USB100TX toch?
Heeft iemand deze link al werkend? Want mij lukt het niet echt.
Heeft hier uberhaupt al iemand zijn PS2 online gekregen?

Mods,waar dit topicje hoort weet ik niet zo goed...dus Xcuse me als ie verkeerd staat.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

die link doet het gewoon bij mij. Het doet niet het zelfde als zo'n USBnaarUSB-kabel om 2 PC's te verbinden. Deze zorgt er gewoon voor dat je op een netwerk kan komen via de USB ipv. een ISA of PCI-kaartje

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik moet eraan gaan geloven om een USB100TX of iets dergelijks aan te schaffen,om online te kunnen?
Zou het echt niet gaan via de pc2pc soft/hardware?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Hoe het bij de PlayStation 2 zit zou ik niet weten. Weet alleen hoe t bij de PC zou werken. Heeft de PlayStation 2 dan een USB-poort?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Op maandag 05 november 2001 14:13 schreef Stropdas het volgende:
Hoe het bij de PlayStation 2 zit zou ik niet weten. Weet alleen hoe t bij de PC zou werken. Heeft de PlayStation 2 dan een USB-poort?
Kijk ff eerst eens naar de link die hij erbij gaf |:(

De PS2 zal waarschijnlijk zoeken naar een modem of een netwerk kaart. Zover ik weet neemt de USB bus die functies niet over en is het niet te gebruiken als een router.
Als jij je PC zover krijgt dat ie dat alsof ie een USB-netwerkkaart of USB modem is dan zal het wel gaan werken.

Maar voor een paar centen heb je als een USB modem/netwerkkaart dus waarom moeilijk doen want voor 70 gulden heb je al een USB netwerk kaartje... (maar software is uiteraard goedkoper :) )

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 14:47 schreef _bas_ het volgende:

De PS2 zal waarschijnlijk zoeken naar een modem of een netwerk kaart. Zover ik weet neemt de USB bus die functies niet over en is het niet te gebruiken als een router.
Dat moet ik toch ontkrachten...want op neversoft zeggen ze dit:
Can I plug straight into my cable or DSL modem?
Yes. THPS3 supports DHCP, Static IP addresses, and PPPoE
Dus de machine zoekt volgens mij niet of de hardware beschikbaar is...hij kijkt dan alleen of de bovenstaande protocollen beschikbaar zijn?
Die 70 piekies maken me ook niet zoveel uit...het lijkt me alleen leuk als ik mijn bestaande apparatuur ervoor kan gebruiken.
Toch weer een beetje tweako'tine als het lukt >:)
Pagina: 1