Okee, ik weet nu hoe ik een midi filetje als achtergrond muziekje kan laten spelen in IE, maar dan doet ie het niet in Netscape. Is er ook een manier om het in netscape te doen. Evt dat je eerst moet klikken, mocht dat echt nodig zijn (maar liever niet).
Achtergrond muziekje? Mooi, da's alweer een site waar ik nie heen hoef...
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
Inderdaad, dit zal een site zijn waar ik niet heenga...
UPDATE: Achtergrond muziekjes die je niet kunt uitzetten zijn IRRITANT EN VERVELEND!!
(Sorry als dit verkeerd overkomt, maar ik heb nog NOOIT een site gezien waarbij het achtergrondmuziekje niet vervelend was)
UPDATE: Achtergrond muziekjes die je niet kunt uitzetten zijn IRRITANT EN VERVELEND!!
(Sorry als dit verkeerd overkomt, maar ik heb nog NOOIT een site gezien waarbij het achtergrondmuziekje niet vervelend was)
If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
Lees ik dat goed?
EEN MIDI FILE?? AARGH!!
Midi's stammen uit het jaar blok!
Die zijn werkelijk irritant en niet om aan te horen!
Mijn SB Live! staat per deafult op MIDI: Dempen=JA!!!.
Als je dan toch geluid wil hebben maak dan een FLash site en importeer een mooie 44100Hz wavje, Flash genereerd deze als een MP3 in compressie naar eigen keuze.
Dat is pas aangenaam genieten.
Kortom, opzoutuh met Midi's!!
EEN MIDI FILE?? AARGH!!
Midi's stammen uit het jaar blok!
Die zijn werkelijk irritant en niet om aan te horen!
Mijn SB Live! staat per deafult op MIDI: Dempen=JA!!!.
Als je dan toch geluid wil hebben maak dan een FLash site en importeer een mooie 44100Hz wavje, Flash genereerd deze als een MP3 in compressie naar eigen keuze.
Dat is pas aangenaam genieten.
Kortom, opzoutuh met Midi's!!
aaaaarrrgggghhhh .... zet geen muziek op je homepages
... dat is echt verschrikkelijk vervelend ... vooral omdat dan bijvoorbeeld winamp er mee ophoud.... ik ben altijd zo van die sites verdwenen .
... als ik muziek wil dan zet ik het zelf wel op.
Het is maar een idee ... suc6 Paul
Het is maar een idee ... suc6 Paul
Verwijderd
Tsja, als je muziek op je site wil moet je het zelf weten 
Zet je toch gewoon de code voor IE en de code voor NN in je broncode. Ik weet niet of één van beide browsers daar problemen van maakt. Maar anders zet je het gewoon ff tussen comentaar-tags.
De code kan je zelf wel vinden, hoop ik
Zet je toch gewoon de code voor IE en de code voor NN in je broncode. Ik weet niet of één van beide browsers daar problemen van maakt. Maar anders zet je het gewoon ff tussen comentaar-tags.
De code kan je zelf wel vinden, hoop ik
Verwijderd
Oké, oké
*ZuchT*
Zie http://www.dsdelft.nl/html/
Of:
Het volgende script in de head van het document, zorgt ervoor dat het BGSOUND element wordt geplaatst, als de browser Microsoft Internet Explorer is.
<SCRIPT TYPE="text/javascript" LANGUAGE="JavaScript"> <!--
if (navigator.userAgent.indexOf("MSIE") != -1) {
document.write('<BGSOUND SRC="hetisjouwsiteenjemoethetzelfweten.wav" LOOP="13" VOLUME="-750">');
}
//-->
</SCRIPT>
Het volgende script in de body van het document, zorgt ervoor dat het EMBED element wordt geplaatst, als de browser niet Microsoft Internet Explorer is.
if (navigator.userAgent.indexOf("MSIE") == -1) {
document.write('<EMBED SRC="hetisjouwsiteenjemoethetzelfweten.wav" AUTOSTART="true" HIDDEN="true" LOOP="2" VOLUME="25"><\/EMBED>');
}
//-->
</SCRIPT>
Zie http://www.dsdelft.nl/html/
Of:
Het volgende script in de head van het document, zorgt ervoor dat het BGSOUND element wordt geplaatst, als de browser Microsoft Internet Explorer is.
if (navigator.userAgent.indexOf("MSIE") != -1) {
document.write('<BGSOUND SRC="hetisjouwsiteenjemoethetzelfweten.wav" LOOP="13" VOLUME="-750">');
}
//-->
</SCRIPT>
Het volgende script in de body van het document, zorgt ervoor dat het EMBED element wordt geplaatst, als de browser niet Microsoft Internet Explorer is.
if (navigator.userAgent.indexOf("MSIE") == -1) {
document.write('<EMBED SRC="hetisjouwsiteenjemoethetzelfweten.wav" AUTOSTART="true" HIDDEN="true" LOOP="2" VOLUME="25"><\/EMBED>');
}
//-->
</SCRIPT>
Sorry jongens voor alle boze reacties die ik heb opgeroepen... 
Of ik het op mijn eigen homepage laat staan weet ik niet meer
(bedankt voor de feedback
) maar ik heb een kennis die het nodig heeft om een nummer te kunnen laten horen met de tekst erbij. Okee??
Voortaan niet gelijk zo boos worden hoor
Of ik het op mijn eigen homepage laat staan weet ik niet meer
Voortaan niet gelijk zo boos worden hoor
Nog een reactie op anderen:
Jaja midi zuigt ik weet het. Ik gebruik het alleen om mijn externe apparatuur aan te sturen, voor de rest doe ik alles met trackingsoftware...
enne, oja bedankt voor de moeite ondanks jullie afkeer van mijn idee...
Jaja midi zuigt ik weet het. Ik gebruik het alleen om mijn externe apparatuur aan te sturen, voor de rest doe ik alles met trackingsoftware...
enne, oja bedankt voor de moeite ondanks jullie afkeer van mijn idee...
Verwijderd
En mijn vraag is dan... hoe kan je mooi Bedieningspaneeltje maken dat bij rest van site past? Met alleen de Knoppen Play/Stop.
Flash....???
Vertel op....
Flash....???
Vertel op....
wat had je zelf al bedacht? en waarom kick je daarvoor een oud topic?Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 13:57:
En mijn vraag is dan... hoe kan je mooi Bedieningspaneeltje maken dat bij rest van site past? Met alleen de Knoppen Play/Stop.
Flash....???
Vertel op....
Ga eerst zelf eens iets zoeken, en als je er dan nog niet uitkomt mag je een nieuw topic openen met wat meer inhoud.
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()