Toon posts:

Camcorder als bewakingscamera

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wil graag via de s-video in van Geforce 3 camcorder aansluiten, en die dan als bewakingscamera gebruiken. Hij moet dus reageren op bewegingen. Vraag is heel simpel, welk programma kan ik hiervoor gebruiken?

kan btw de search niet gebruiken, dus excuses als hier al veel topics over zijn.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op maandag 05 november 2001 13:09 schreef Bandiet het volgende:
Wil graag via de s-video in van Geforce 3 camcorder aansluiten, en die dan als bewakingscamera gebruiken. Hij moet dus reageren op bewegingen. Vraag is heel simpel, welk programma kan ik hiervoor gebruiken?

kan btw de search niet gebruiken, dus excuses als hier al veel topics over zijn.
Zat standaard bij de asus software van mijn GF2 deluxe, zal eens zoeken hoe dat heet.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
weet ook niet meer hoe dat heet, maar weet wat je bedoeld, maar volgens mij deed dat proggie het niet onder Windows XP.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Met de standaard ASus V7x00 software moet dat kunnen, alleen m'n camcorder gaat na 5 minuten niks doen automatisch weer uit, helaas... :'(

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-02 23:15
ik zou een webcam aanschaffen voor zoiets

eentje met ccd geeft prima beeld (philips toucam pro bijv)

www.visiongs.de voor gratis software

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:09

Tweaker.nu

we all float down here

alleen m'n camcorder gaat na 5 minuten niks doen automatisch weer uit, helaas... :'(
had ik ook last van, maar in mijn geval (sony-camcorder) hielp het om geen tape in de camcorder te doen. Hierdoor schakelt ie zichzelf niet uit en kan je 'm als webcam o.i.d. gebruiken..

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Op dinsdag 06 november 2001 14:29 schreef Tweaker.nu het volgende:

[..]

had ik ook last van, maar in mijn geval (sony-camcorder) hielp het om geen tape in de camcorder te doen. Hierdoor schakelt ie zichzelf niet uit en kan je 'm als webcam o.i.d. gebruiken..
Bij mijn sony -camcorder loste dat ook het probleem op :)

ik heb trouwens ook zo programmatje gehad, het bestaat dus wel, moet je maar ff op tucows.nl.uu.net zoeken op webcam watch ofzo :)

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-02 11:09

Borry

prutsen is mijn leven

Gebruik ik op de achterdeur te bewaken, als er een beweging is geeft hij alarm.
www.supervisioncam.com

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Verwijderd

-je kan wachten omdat de search binnenkort weer werkt
-als je de searchknop hebt ingedrukt zie je dat je ook naar http://onno.dhs.org kunt fietsen

Maar volgens mij kan dit best een interessant topic worden, dus blijft hij open :)

moved HA >> AVH
Pagina: 1