wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Verwijderd
4 mb (niet 100% zeker) en je kan windows ermee draaien 
Ik heb een 815E bord met diezelfde Intel-onboard video kaart. Ik heb windows 2000 Server erop draaien.. meer probeer ik niet eens..
Ik heb een 815E bord met diezelfde Intel-onboard video kaart. Ik heb windows 2000 Server erop draaien.. meer probeer ik niet eens..
nou V2 ik draai er wel lekker quake 3 en unreal tournement mee. of komt dat door mijn 3dfx voodoo 1 kaart?????
LOL i815 m. VooDoo1...Op maandag 05 november 2001 14:41 schreef donald_dick het volgende:
nou V2 ik draai er wel lekker quake 3 en unreal tournement mee. of komt dat door mijn 3dfx voodoo 1 kaart?????
Het gebruikt ofwel systeemgeheugen (tem 8MB, dacht ik), danwel een speciale frambuffer RAM module van 4MB in de AGP slot (retail nauwelijks te krijgen, maar zo'n OEM bak zou het wel eens kunnen hebben).
Wat het kan... vergelijkbaar met een i810 ofzo, 2D alles wat nodig is (1600x1200x32b kan met 8MB), 3D zuigt, maar daar helpt je VooDoo mee
Advies: als het nu genoeg is, laten zo. Zo niet, ff kijken of fysiek een AGP kaart past (je weet maar nooit in die Compaqs), zo ja gewoon datgene nemen wat je nodig hebt. Zo nee: pech, of probeer een upgrade via Compaq
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Fijn videochipje, heb ik ook 
Vooral zo fijn omdat de drivers helemaal uitgebugd zijn.
Lekker als je win2k draait en je je beperkt tot 2d.
Niks mis mee, toch?
Vooral zo fijn omdat de drivers helemaal uitgebugd zijn.
Lekker als je win2k draait en je je beperkt tot 2d.
Niks mis mee, toch?
mij hoorje niet klagen, viel me op toen ik een divxje keek dat hij ineens 120 mb opslokte en ik kon niet uitvinden welk programme dat deed, dus ik had die intel chipshit als verdachte 
en ja er zit een apg slot in, maar die al bezet door een samsung gevalletje van 4 mb
maar goed alles werkt perfect en ik kan max payne spelen @ 800 * 600 met alle toeters en bellen, mij hoor je niet klagen.
en iedereen maar moeilijk doen met hun gforce 2 en 3 kaartjes..........VOODOO RULEZZZZZZ
maar bedankt voor alle hulp
en ja er zit een apg slot in, maar die al bezet door een samsung gevalletje van 4 mb
maar goed alles werkt perfect en ik kan max payne spelen @ 800 * 600 met alle toeters en bellen, mij hoor je niet klagen.
en iedereen maar moeilijk doen met hun gforce 2 en 3 kaartjes..........VOODOO RULEZZZZZZ
maar bedankt voor alle hulp
o ja als je verder wil lachen, ik heb het systeem gelregen van stichting Sterrekind (www.sterrekind.nl) omdat ik daar werk. bvervolgens in symmac erover heen geweest. Daar ging een systeem van 7000 ballen, zo naar 2000 tapestreamers en zipdrives hebben ze weggehaald. Maar ik mag niet klagen, ze hadden er wel 64 mb erbij geprikt en windows nt 4.0 geinstalleerd
.Maar ik kreeg er wel die voodoo 1 kaart bij
Huh? Die voodoo kaarten waren toch gratis gedoneerd voor een of ander project daar met zieke kinderen? Die konden dan een of ander programma gebruiken wat alleen met een voodoo kaart draaide? Ik had bijna een voodoo1 opgestuurd.Op maandag 05 november 2001 15:44 schreef donald_dick het volgende:
ik kreeg er wel die voodoo 1 kaart bij
jup voor die stichting werk ik, biobak. ik ben de man die de spellen mag uitzoeken en testten. en het is jammer, had ik bijna jouw voodoo kaart. maar elke andere kaart is ook welkom hoor.
ik werk elke woensdag in het emma ziekenhuis(AMC) om daar de spellen uit te leggen en ff hun meningen opvangen voor verdere spellen
ik werk elke woensdag in het emma ziekenhuis(AMC) om daar de spellen uit te leggen en ff hun meningen opvangen voor verdere spellen
Pagina: 1