Toon posts:

Onboard USB stekker gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn MSI K7T Turbo een stekkertje voor 2 USB poortjes, alleen ik kan nergens een stekkertje met 2 poortjes vinden. Weet iemand waar zoiets te krijgen is, lokale computer shop had het niet en wisten er verder ook niks van(sukkels)

Verwijderd

Als je een USB bracket bedoelt,heb ik er nog wel 1 voor je.

Verwijderd

Topicstarter
K wee nie of ik dat bedoel.
Wat ik wel weet is dat het 2 usb poorten zijn met een stekkertje dat op mijn mobo kan. Wordt meestal gebruikt als er 2 pporten in de case ingebouwd zitten.

Verwijderd

Ik kreeg van MSI het onderdeeltje meegeleverd bij mijn bord :+

Verwijderd

Topicstarter
GVD GVD GVD

Ik dus niet he?
Gebruik jij hem?
Waar heb je je mobo gekocht?
Ik wordt razend!1 :(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Dat krijg je toch gewoon bij je mobo? Ik heb namelijk precies hetzelfde mobo.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Ik dus GVD niet, aan wie zal het liggen Gistron of MSI ?
Bij wie ga ik klagen?
Of heeft iemand dat ding nog over?

Ik wordt bijna moedeloos :'(

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08

TMV

IK heb er een tijdje geleden eentje gekocht bij Display in Enschede (12 piek), maar ook bij Conrad hebben ze die dingen wel (wel duurder trouwens). Dusseh, zo exotisch zijn ze niet. :)

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga eerst wel eens lopen zeiken bij Gistron , waar ik hem gekocht heb, misschien krijg ik er een gratis :)

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:24

DaRoot

Some say...

Op maandag 05 november 2001 13:24 schreef PJanssen het volgende:
Ik dus GVD niet, aan wie zal het liggen Gistron of MSI ?
Bij wie ga ik klagen?
Of heeft iemand dat ding nog over?

Ik wordt bijna moedeloos :'(
ff rustig voordat je de boel ten onrechte op stelten gaat zetten. Van de MSI K7T Turbo zijn 2 versies te krijgen: de retail en de Lite. De lite is zeg maar de OEM-editie. Hierop zit WEL de aansluiting, maar het beugeltje is NIET bijgeleverd. Deze versie wordt nml. verkocht in alleen een antistatische zak, met de IDE en floppy kabel, de manual, en de drivers-cd er los bij. De retail zit in een doos, en heeft bovendien ook dat beugeltje met de extra USB aansluitingen. Ook heeft de retail het D-LED systeem en een PCI-slot meer.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de retail versie : 1 doos + 1 mobo + 1 handleiding + 2 ide kabels + 1 floppy kabel + 1 drivercd + 6 pci sloten + Dled systeem + 0 usb bracket :(

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:24

DaRoot

Some say...

Op dinsdag 06 november 2001 16:19 schreef PJanssen het volgende:
Ik heb de retail versie : 1 doos + 1 mobo + 1 handleiding + 2 ide kabels + 1 floppy kabel + 1 drivercd + 6 pci sloten + Dled systeem + 0 usb bracket :(
2 IDE-kabels? Heb je toevallig een Turbo met RAID? Bij elke normale MSI K7T Turbo in de retail uitvoering zit maar 1 IDE-kabel en 1 USB bracket. (kan het weten, heb er al enkele tientallen ingebouwd). Ik zou me nog kunnen voorstellen dat als je board met RAID hebt, dat er geen USB-bracket bij zit. Maar die zonder RAID moet er eentje hebben. Als dat niet zo is, zou ik inderdaad ff teruggaan. Hoort er wel bij.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
ja 2 ide kabels. 1x primary 1x secondary :)
Geen RAID (ook geen USB bracket)

• Vavoom
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Waarschijnlijk bij het inpakken van de doos vergeten 1 USB, maar wel 1 extra IDE. :(

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 22:47

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Die liggen bij Meek-It in den haag voor 5 piek in de bak.

Verwijderd

MMMM..ben ook op zoek naar zo'n kabeltje...Ik heb ook een MSI k7t Pro retail maar daar zat zo'n kabeltje ook niet bij. Volgens mij is dat bij die nieuwe borden wel standaard.
In ieder geval zitten er tien pinnetjes voor een USB kabeltje...terwijl de standaard kabeltjes uit de winkel één dichte aansluiting heeft...

Verwijderd

Topicstarter
Das dus k*t, ik heb besloten eens verhaal te gaan halen bij GISTRON

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Als het zo'n standaardkabeltje moet zijn met twee USB poorten (in zo'n achterfrontje hahahah dat woord kan niet) en met aan de moederbord kant van de kabel een 16 pins blok (2 rijen van 8) dan kun je die voor 10 tot 20 gulden kopen bij de betere lokale elektronica- en computershop...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33

PCR

Op dinsdag 06 november 2001 16:39 schreef limoentje het volgende:
(in zo'n achterfrontje hahahah dat woord kan niet)
hahaha :)

Topicstarter:

waar ik die poortjes ook heeeeel veel heb zien liggen is op die computerbeurzen. Ze zijn daar nog net niet gratis...

Verwijderd

Topicstarter
ik kom nooooiiit op computerbeurzen, en om er nou voor zo'n stekkertje heen te gaan...........

p.s. Ik heb net een mailtje naar GISTRON uit de deur gedaan

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 16:19 schreef PJanssen het volgende:
Das vaag... ik heb ook de retail versie:
1 doos + 1 mobo + 1 handleiding + 1 ide kabel + 1 floppy kabel + 1 drivercd + 6 pci sloten + Dled systeem + 1 usb bracket

Heb 'm bij Norrod vandaan...

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt mij toch vrij normaal dat je 2 IDE kabels hebt, en dus ook 2 aansluitingen. 1 voor de primary en 1 voor de secondary. Anders zou je maar 2 IDE apparaatjes kunnen aansluiten ipv 4 :? Lijkt me niet handig
Pagina: 1