Kan dat? Vast wel. En hoe dan? Is dat veilig (zullen ZEKER wel risico's aan vast zitten)? Moet ik extra koeler(s) erop schroeven of erbij hangen? Iemand tips?
er zijn programmaatjes voor (bv powerstrip) of je doet het gewwon met je detonator drivers en de coolbits reg (zorg er voor dat het klok ferquentie menu tevoorscijn komt)
ik zo er inderdaad een cooler op schroeven (486 cooler of socket 7) gewoon om de bestaande heet sink. niet dat je dan veel verder kan over clocken maar wel stabieler.
en je zou RAM-sinks (heat sinks op het geheugen) kunnen bouwen (heb ik wel gedaan gewoon een alu-U-profiel er op geklemd)
ook is het handig om andere/beter/meer coolpasta tussen de heatsink en de proc te doen.
suc6
ik zo er inderdaad een cooler op schroeven (486 cooler of socket 7) gewoon om de bestaande heet sink. niet dat je dan veel verder kan over clocken maar wel stabieler.
en je zou RAM-sinks (heat sinks op het geheugen) kunnen bouwen (heb ik wel gedaan gewoon een alu-U-profiel er op geklemd)
ook is het handig om andere/beter/meer coolpasta tussen de heatsink en de proc te doen.
suc6
nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)
Verwijderd
Moet je gewoon ff een tweak proggie downen van http://www.tweakers.net , en wat die risico's betreft je compie gaat vanzelf raar doen als je hem te ver overklokt dussuh.....
Dit topic is gesloten.
![]()