Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie is er hier wel eens bezig met Unreal editor (versie 2.0 het liefst) EN wie heeft er wel zin om een level te bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ene Clay doet dat graag volgens mij..ik doe het meer uit verveling en beheers nog lang niet alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Ik doe het de laatste maanden amper meer. Maar op zich wil ik het wel weer oppikken. 't is wel leuk, hoewel UT erg oud aan het worden is :D
Samen levels bouwen is alleen lastig. Dat zou ik eerst ook met iemand doen, maar dat schiet dus totaal niet op. Verder heeft iedereen altijd eigen ideeen van wat er in een level moet, en als ieder bijvoorbeeld zijn eigen basis doet in een ctf map moet je wel alletwee van ongeveer hetzelfde niveau zijn, anders ziet het er ook niet uit.
Wat op zich wel kan is als je 1 texture artist hebt die voor het thema zorgt, een 3dmax held die buiten gebieden kan maken (heuvels bergen e.d.) en een mapper die alles zo'n beetje samenvoegt. Dan kan iemand anders nog de pickups en bots doen, zo zou je het wel kunnen verdelen. Zelfs de ambient sounds en muziek track kan je nog aan iemand anders overlaten net als de belichting, dus op zich kan je wel met zijn allen 1 level maken, maar alleen als iedereen ook wat anders doet :)
Maar vrijwel alle mappers die ik ken zijn eigenwijs en willen alles zelf doen.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 10:04
ik ben dr een beetje mee aan de slag gegaan de laatste dagen. er komen nog niet echt geweldige dingen uit maar ik ben ook niet zo heel erg creatief...
ga nou proberen om echte omgevingen na te bouwen (foto's maken en daar textures van maken), alleen ff kijken of dat lukt...

Maak je eigen poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

* tec heeft nog ooit een jaar terug een mapje gemaakt en blijkbaar is die goed in smaak gevallen op nalicity. :) (9)

http://nalicity.beyondunreal.com/reviews/dmeco.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf helaas niet in het bezit van een digitale camera dus als iemand Texures voor me wil maken, dan zal ik daar heel blij mee zijn, ik wind het wel vet, maar even over het oud worden van UT,
Over een paar maandan komt Unreal 2 uit, en daar zit ook weer een editor bij, dus dat wordt helemaal kicken!!
Pagina: 1