Waar kan ik deze vinden ik heb al een beetje rond geneusd in de price watch maar ka niets vinden
wie helpt me?
Nee, die moet wel echt op de kaart aanwezig zijn..
maar je hebt ze zeker hoor, ik gebruik zelf een tnt2 met video in, let er wel even op dat die dingen voor bijvoorbeeld win2k en xp nog geen drivers hebben. (of als iemand weet hoe je ze aan de gang moet krijgen, graag!)
maar je hebt ze zeker hoor, ik gebruik zelf een tnt2 met video in, let er wel even op dat die dingen voor bijvoorbeeld win2k en xp nog geen drivers hebben. (of als iemand weet hoe je ze aan de gang moet krijgen, graag!)
jah ik snap wat je bedoel maar het wordt dus waarschijnlijk ff deze geforce 2 mx 400 64 Mb+tv out verkopen en een nieuwe geforce v7700 of een geforce 3
ok, netjes 
wat je natuurlijk altijd kan doen is er later nog een pci-tvkaartje bijkopen.
dan kan je je pc als tv gebruiken, EN heb je een fatsoenlijke tv-in.
wat je natuurlijk altijd kan doen is er later nog een pci-tvkaartje bijkopen.
dan kan je je pc als tv gebruiken, EN heb je een fatsoenlijke tv-in.
Site doet het niet goedOp maandag 05 november 2001 12:58 schreef dutchrups het volgende:
De Asus V7700 DeLuxe TV-Combi
Ze hebben hem onder andere hier.
Matrox Marvel G450 eTV 32MBOp maandag 05 november 2001 12:39 schreef altec het volgende:
Waar kan ik deze vinden ik heb al een beetje rond geneusd in de price watch maar ka niets vindenwie helpt me?
Die kaart heb ik al op m'n lijstje staan voor m'n nieuwe computer
Ik koop hem wel van je hoeveel moet je er voor hebben?Op maandag 05 november 2001 12:55 schreef altec het volgende:
jah ik snap wat je bedoel maar het wordt dus waarschijnlijk ff deze geforce 2 mx 400 64 Mb+tv out verkopen en een nieuwe geforce v7700 of een geforce 3
ja, extra PCI tv-kaartje kopen.Op maandag 05 november 2001 12:49 schreef altec het volgende:
tv in kan je die apart erop bouwen?
Pagina: 1