Duits toetsenbord probleem...

Pagina: 1
Acties:

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:41
Wij hebben pas geleden bij Bora Computers een 1 GHZ comp gekocht. Nu zit er een duits toetsenbord bij, super irritant.. Is er een mogelijkheid om die naar een nederlands toetsenbord om te toveren? Misschien toetsen losmaken en verwisselen en een ander toetsenbord instelling doorvoeren (US International 101)....? Is dat mogelijk?
Alvast bedankt...

Verwijderd

laptop?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Gewoon intl 101 instellingen gebruiken en blind typen. Doe ik ook bij NL toetsenborden (of die UK abominaties op m'n werk).

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

KEYB GR invoeren in dos prompt...

Kan ook in Windows,alleen ik weet ff niet meer waar.

Verwijderd

zit niet te huilen over een toetsenbord van een paar tientjes, Voor onder de meijer kan je een heel mooi normaal toetsenbord kopen

• Squee
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Hmmm, ik heb indertijd eens een Frans/belgisch AZERTY toetsenbord gekregen... mijn oplossing: A, Z, Q, W er afslopen en op de goeie plek zetten.... en de andere toetsen met schuurpapier bewerken en met een pen de juiste tekentjes opzetten :)
Tsja ok niet echt ideaal... maar beter dan niets >:)

Please do not contact me telepathically.

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
Had je nu ff bij de aankoop erbij gezegd dat je een US toetsenbord wilt.... lol

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 15:06 schreef squee het volgende:
Hmmm, ik heb indertijd eens een Frans/belgisch AZERTY toetsenbord gekregen... mijn oplossing: A, Z, Q, W er afslopen en op de goeie plek zetten.... en de andere toetsen met schuurpapier bewerken en met een pen de juiste tekentjes opzetten :)
Tsja ok niet echt ideaal... maar beter dan niets >:)
Aaargh, bagger bagger!!!

Moest een keertje op wintersport in Frankrijk een huiswerkopdracht intikken en e-mailen. Was een lap tekst van 4 pagina's. Dat ging ik doen in een tent waar je dus moet betalen voor internet en ik werd helemaal gek van dat toetsenbord. Normaal type je het in een paar minuutjes in, maar nu kostte het me wel een uur ofzo. Dat kostte me een hoop frankjes.

Verwijderd

Ohja, maar ontopic: je kunt makkelijk die instellingen wijzigen in windows en als je blind kunt typen heb je geen probleem meer. Heb je gelijk een manier gevonden om je broertjes en zusjes van je pc af te houden, want die maken dan de hele tijd spelfouten als ze aan het chatten zijn :)

Als je dat vervelend vind, die toetsen zijn zo verwisseld (althans, bij de oudere toetsenborden) en ook schuurpapier doet wonderen, zoals hierboven beschreven.

/me wijsheid: koop voor een paar tientjes een ander toetsenbord

Verwijderd

voor 40 piek heb je een nieuw keyboard.:?
Pagina: 1