Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
ff m'n verbeelding gebruiken hoor:
sjesus wat een mooie kast heb jij zeg !!
En dir 100mm fan is inderdaad een ziek ding zeg !!
ROFLOp maandag 05 november 2001 12:34 schreef PJanssen het volgende:
ff m'n verbeelding gebruiken hoor:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wilde ik gewoon ff melden, daar is een forum toch voor ?
En dat de pix onderweg zijn...
Maar je hebt wel een mooie verbeelding van me kast, alleen de kleur die je in gedachten had is niet de juiste ...
En dat de pix onderweg zijn...
Maar je hebt wel een mooie verbeelding van me kast, alleen de kleur die je in gedachten had is niet de juiste ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
en stressed? de echte tweakert vind temp. stressed belangrijker dan idle 
ps. alleen een n00b maakt zinloos een nieuw topic aan terwijl hij er al een voor heeft lopen
[topic=310985/1/100]
ps. alleen een n00b maakt zinloos een nieuw topic aan terwijl hij er al een voor heeft lopen
[topic=310985/1/100]
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Damn, wilde net keihard N00B gaan roepen, maar iemand is me voor 
Nog even ter verduidelijking, een topic openen om te melden wat er allemaal is gebeurd zonder pics is niet boeiend. Er zijn er honderderden die al hetzelfde hebben gemaakt dus het enige dat het uniek kan maken is een aantal mooie pics van strak werk.
Dus, koop een digi-cam en maak pics
Nog even ter verduidelijking, een topic openen om te melden wat er allemaal is gebeurd zonder pics is niet boeiend. Er zijn er honderderden die al hetzelfde hebben gemaakt dus het enige dat het uniek kan maken is een aantal mooie pics van strak werk.
Dus, koop een digi-cam en maak pics
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()