Toon posts:

Geen overclock functies op Tyan Tiger MP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Er zitten dus wel overclock mogelijkheden op de tiger mp, ik heb dat tooltje gedowned waarmee je de fsb kunt aanpassen. Krijg mijn bus nu van 100 naar 150 per MHz.
Leuk als ik straks twee 1800+ xp's eruit stop. Lekkur op 140 zetten!!! (of hoger).
Nadeel:
Werkt alleen wanneer windows is geboot, dus niet tijdens het opstarten. Maar misschien is dat ook maar beter ook. Tijdens booten gaat het soms al fout met overclocken.

Gr.

Timmetje

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:24
Moet je wél de ICS 9248BF-153 PLL er op hebben zitten, zit geloof ik op de rev 3 borden.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Ehmz... je FSB word NIET aangepast terwijl windows draait op dit boardje... CPUFSB zegt van wel, maar als je bv wcpuid draait dan staat hij gewoon nog op de oude snelheid... maar als je het saved en dan reboot dan draait hij wel op die hogere FSB... je ziet het dan ook tijdens je POST-screen

Verwijderd

Topicstarter
Sisoft sandra geef wel degelijk aan dat mijn cpu op een hogere snelheid draait, meteen nadat ik een wijziging in CPUFSB aanbreng. Dus die vlieger gaat bij mijn rivisie niet op, volgens mij.

Ga als ik straks thuis kom eens kijken op ik de L1 met elkaar kan verbinden met een potlood streepje en kijken wat er dan met de multiplier gebeurd.

Gr.

Timmetje