Na het opbouwen en instaleren van mijn nieuwe systeem ben ik eens gaan kijken hoever ik het kon overklocken. Nu ging eigenlijk alles perfect. Elke keer CPU klein beetje overklocken en dan de videokaart een klein beetje overklocken. Uiteindelijk heb ik mijn videokaart gezet op Engine 200 @ 216 en Memory 400 @ 430 (dit lijkt mij niet uitermate veel!)
Ik heel de tijd 3DMark 2001 gedraait om te testen kom ik uiteindelijk op 4107! Daar ben ik heel erg tevreden mee dus bsluit om te stoppen. Nou vond ik het tweak programmaatje van Asus niet echt informatief dus heb ik Powerstrip geïnstaleerd. Vanaf dat moment is het fout gegaan
In 3Dmark 2001 word ik er nu na test 2,3,4 of 5 gewoon uitgegooid? Hoe kan dit?
p.s. heb computer opnieuw geïnstaleerd en toen weer geprobeerd. Hielp niks. Heb videokaart teruggeklocked. Hielp niks. Wat kan hier nou het probleem zijn?
Ik heel de tijd 3DMark 2001 gedraait om te testen kom ik uiteindelijk op 4107! Daar ben ik heel erg tevreden mee dus bsluit om te stoppen. Nou vond ik het tweak programmaatje van Asus niet echt informatief dus heb ik Powerstrip geïnstaleerd. Vanaf dat moment is het fout gegaan
In 3Dmark 2001 word ik er nu na test 2,3,4 of 5 gewoon uitgegooid? Hoe kan dit?
p.s. heb computer opnieuw geïnstaleerd en toen weer geprobeerd. Hielp niks. Heb videokaart teruggeklocked. Hielp niks. Wat kan hier nou het probleem zijn?