Meende ik niet(mijn eerdere reply), het was eruit voor ik er erg in had.
Maar jouw sig is imho wel beledigend.
Maar hij staat er toch nog?
P.S.
Het topictitel is ook erg subtiel.
Maar jouw sig is imho wel beledigend.
Maar hij staat er toch nog?
P.S.
Het topictitel is ook erg subtiel.
Dat recht heeft iedereen die control panel toegang heeft. Ook ik en de overige DT'ers hebben dat.
Als er een flame instaat, kunnen en zullen we die gewoon weghalen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik heb net zo goed het recht irc quotes te zetten in mijn sig.
Nogmaals het is geen flame maar een grap.Op maandag 05 november 2001 11:38 schreef JvS het volgende:
Dat recht heeft iedereen die control panel toegang heeft. Ook ik en de overige DT'ers hebben dat.
Ik vind het van weinig nivo getuigen om zo'n sig te nemen..Op maandag 05 november 2001 11:38 schreef raptorix het volgende:
Is dit een speciale manier om flames in je sig te zetten?Op maandag 05 november 2001 11:38 schreef raptorix het volgende:
Gewoon zeggen dat het een quote is?
Look who is talking?Op maandag 05 november 2001 11:39 schreef JvS het volgende:
[..]
Is dit een speciale manier om flames in je sig te zetten?
Gewoon zeggen dat het een quote is?
[topic=310030/1/50]
Ik erger me ook niet aan zijn sig, dus ik verwacht dat hij dat ook niet van mij doet.
Aangezien niet iedereen weet van de oorsprong van die sig (grapje uit een irc log?
) kan het bij veel mensen als een flame overkomen, het is dan ook niet echt iets wat je als grap in je sig zet.
Misschien gewoon een goed idee om erbij te zeggen waar het vandaan komt of het gewoon weg te halen?
Misschien gewoon een goed idee om erbij te zeggen waar het vandaan komt of het gewoon weg te halen?
Het spijt me heel erg, maar ik had gisteren al het vermoeden dat dit een soort grap van je zou moeten zijn. Maar het komt gewoon niet zo over. Je snapt neem ik aan wel het subtiele verschil tussen jezelf een "homo :P" en iemand een anders een homo noemen die graag van achteren genomen word.
Als je het er niet mee eens bent, kan je mailen naar GaMeOvEr@tweakers.net. Hij zal je klacht in behandeling nemen.
Als je het er niet mee eens bent, kan je mailen naar GaMeOvEr@tweakers.net. Hij zal je klacht in behandeling nemen.
Ik sprak gister met een andere gay gotter op irc, ging over hierboven genoemde topic, als grap heb ik dit toen gezegt? Lijkt me geen reden tot paniek? Als de heer phreak hier echt aan stoot aanneemt dan hoor ik dat wel van hem en als ie liev is pas ik mijn sig ook wel ff aan, maar dan verwacht ik ook van hem dat als mensen over zijn sig vallen dat hij hetzelfde doet, lijkt me redelijk niet?
Als je als grap in een gesprek dit zegt, dan is dat prima. Maar je sig komt niet zo over.
Ik wil je ook adviseren hem weg te halen.
Ik wil je ook adviseren hem weg te halen.
[topic=209976/1/256]
Comform dat topic mag je je eigen mening zonder probleem in je sig zetten. Ook al is het een flame.
Comform dat topic mag je je eigen mening zonder probleem in je sig zetten. Ook al is het een flame.
Ene Revolution was gebanned omdat hij zijn menig nogal direct in zijn signature zette. Pas dus maar lekker op.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Nu eis ik dat phreak hetzelfde doet, immers er zijn mensen op GOT die zijn sig ook als beledigend kunnen ervaren, ik wil nogmaals aan geven dat ik dat niet ben, dat heb ik ook aangegeven, wel vind ik het incorrect dat er dus met 2 maten wordt gemeten.
Op maandag 05 november 2001 11:51 schreef raptorix het volgende:
Nu eis ik dat phreak hetzelfde doet, immers er zijn mensen op GOT die zijn sig ook als beledigend kunnen ervaren, ik wil nogmaals aan geven dat ik dat niet ben, dat heb ik ook aangegeven, wel vind ik het incorrect dat er dus met 2 maten wordt gemeten.
Ik haal je sig weg. Misschien zou phreak het ook maar moeten doen, omdat er mensen niet mee om kunnen gaan.
Ik waarschuw je om die sig niet weer terug te zetten.
verder doe ik dit topic dicht. Dit schiet toch niet op. Ik kap je hiermee niet af. Ik geef je de mogelijkheid om te mailen naar de bemiddelaar: GaMeOvEr@tweakers.net.
Succes.
Goed ik heb inmiddels een andere sig.
Maar het moge duidelijk zijn hoe ik erover denk.
De sig van raptorix komt bij mij over als een flame, omdat er op geen manier duidelijk wordt gemaakt of het om een grap gaat of niet. Voor de rest kan ik me er ook niet echt druk over maken, anders had je allang een mailtje oid gehad.
Maar het moge duidelijk zijn hoe ik erover denk.
De sig van raptorix komt bij mij over als een flame, omdat er op geen manier duidelijk wordt gemaakt of het om een grap gaat of niet. Voor de rest kan ik me er ook niet echt druk over maken, anders had je allang een mailtje oid gehad.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()