fifa2002 competitie

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-02 22:15

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

ik heb vroeger wel eens aan een online competitie meegedaan met fifa, maar dat moest toen via speciale sites anders kon je niet tegen elkaar spelen, omdat fifa geen online-functies had...

maar nu wil ik dus een competitie gaan opzetten online, lijkt me wel cool, maar dan zit ik met een paar problemen:

het kan natuurlijk dat je er door een slechte verbinding uitknalt, dat kan gebeuren, maar je hebt altijd van die eikels die als ze achter staan, de verbinding afkappen, daar kun je toch niks aan doen?

en wat doe je met mensen die na 2 weken ermee kappen? dan krijg je gaten in je wedstrijd schema.....

en hoeveel interesse is er hier in zo'n soort competitie?

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-02 16:11
Op maandag 05 november 2001 11:31 schreef HenkS het volgende:
hallo,

ik heb vroeger wel eens aan een online competitie meegedaan met fifa, maar dat moest toen via speciale sites anders kon je niet tegen elkaar spelen, omdat fifa geen online-functies had...

maar nu wil ik dus een competitie gaan opzetten online, lijkt me wel cool, maar dan zit ik met een paar problemen:

het kan natuurlijk dat je er door een slechte verbinding uitknalt, dat kan gebeuren, maar je hebt altijd van die eikels die als ze achter staan, de verbinding afkappen, daar kun je toch niks aan doen?
Gewoon de volgende helft spelen met de score zoals het stond, was het in de 2e helft, dan is dat mooi jammer dan heb je verloren, kan niet anders, anders krijg je fraude als je iedere match over gaat doen.
en wat doe je met mensen die na 2 weken ermee kappen? dan krijg je gaten in je wedstrijd schema.....
Wie er mee kapt heeft verloren, mooi makkelijk.

Zo, maar ik denk wel dat er animo voor is, maar je zou ff kunnen w88 tot ik hem gezien heb :D

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
enthousiaste me druipt er vanaf

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
omdat het zo'n leuk idee is schop ik het nog ff omhoog >:)
ik zelf heb nog geen fifa 2002 maar als ik hem heb zal ik best mee willen doen en ik ken nog wel iemand die dat ook wel zo willen doen, hij was de makker van The Feyenoordfiles, ik weet nie of je die site kent?
maar die is nu off-line omdat de server het niet meer doet.
hij maakte allemaal feyenoord dingen voor de fifa serie het was een best wel bekende site. maar als ik hem weer is zie zal ik het aan hem vragen

Verwijderd

FIFA2002 is een beetje buggy :(

Verwijderd

ik wil dan ook wel mee doen denk ik, maar eerst moet mijn fifa 2k2 niet meer zo vaak vastlopen :) hij is idd errug buggy. Maar het is een leuk iD :)
en die feyenoord files ken ik ook, gebruikt ook:)
Feyenoord is okee hollee hollee :) (hmm, beetje offtopic, maar ok :))
Als het begonnen is wil ik ieg wel meespelen.
ByMeSDy

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
dan maak ik wel een 'ladderleague' zodat je geen gezeur hebt van mensen die opeens niet meer meedoen.

en als iemand dan files voor fifa heeft gooi ik ze wel op mijn server, heb toch heeeel veeeeel plek :)

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 18:39 schreef FuTaL het volgende:
FIFA2002 is een beetje buggy :(
ben ook met eens.. :(
FIfa 2001 vondt ik stukker leuker.. maar k vindt eignelijk wel Fifa 2002 mooier.. dat is verschil smaak!
Pagina: 1