Ik ben sinds een aantal weken bezig met JAVA,
maar wil nu een array met objecten maken.
Het probleem is dat er volgens mij iets fout gaat bij de declaratie van de array.
Kan iemand me helpen, hoe declareer ik een array met objecten correct??
tnx
S.
maar wil nu een array met objecten maken.
Het probleem is dat er volgens mij iets fout gaat bij de declaratie van de array.
Kan iemand me helpen, hoe declareer ik een array met objecten correct??
tnx
S.