Ik heb een Vigor 2200E en wil vanaf internet access allowen naar een FTP server in mijn LAN. Nu lukt het me maar niet om dit werkend te krijgen. Naief als ik ben
dacht ik dat het voldoende zou moeten zijn om een poortmapping te doen van poort 21 (TCP) op mijn router naar poort 21 op mijn pc (192.168.1.10). Dit werkt dus niet 
Ik heb vervolgens ook poort 20 gemapt, ook nog eens allebei voor UDP (maar dat lijkt me al helemaal overbodig). Niks dus!!
Heeft iemand met een Draytek dit wel aan de praat en zo ja, hoe is dit dan geconfigureerd in de router.
O, ja ik kan dus wel bij de FTP server van binnen het LAN, dus de FTP server (Serve-U) lijkt prima te werken.
Het testen heb ik door anderen op internet laten doen, dus ik weet tamelijk zeker dat het niet werkt.
Ik heb vervolgens ook poort 20 gemapt, ook nog eens allebei voor UDP (maar dat lijkt me al helemaal overbodig). Niks dus!!
O, ja ik kan dus wel bij de FTP server van binnen het LAN, dus de FTP server (Serve-U) lijkt prima te werken.
Het testen heb ik door anderen op internet laten doen, dus ik weet tamelijk zeker dat het niet werkt.