Toon posts:

Geen DHZ pakket meer bij Chelloo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een collega van me woont in Hoogvliet. Daar was een week geleden zo'n demo avond, dus hij er ook heen.

Staat die kerel te vertellen dat je tegenwoordig verplicht bent om het te laten aansluiten ivm teveel problemen in het verleden.
Dus hij meteen; "maar ik wil niet dat de eerste de beste aan mijn PC komt en de boel door de war schopt".

Zegt die sukkel van Chello; "jammer mijnheer, maar u kunt het niet zelf aansluiten"

Hij weer; "Goed, hou jij je Chello, en ik mijn geld in mijn zak", en vervolgens loopt hij weg (en met hem nog 10 anderen :) )

Het moet toch niet gekker worden met C-Hell-oo...

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03:29
Komt best wel vreemd over zeg.
Je kan toch gewoon een netwerkkaartje zelf installeren (ook goedkoper)evt. onder het mom van "zat er al in toen ik systeem kocht" en dan laat je de rest door hun doen. (Kabel trekken; als ze dat tenslotte nou zo graag willen....)

• Liggie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2022
Als die monteur binnen loopt ram je hem gewoon met een loden pijp voor zijn poten. Je trekt zijn auto leeg, installeert de boel zelf, zet een krabbeltje op het formulier en belt zijn baas op dattie over de drempel is gestruikeld >:)

Die gasten steken hier echt nooit meer een poot naar mijn pc uit. Die sukkels weten het verschil niet tussen pci en isa kaarten. Daarna bleek dattie nog nooit een toetsenbord had gezien (over 5 letters deed hij ongeveer 2 minuten, serieus). Vervolgens wou hij wel even mijn oude emailaccount verwijderen uit outlook express. Dus toen heb ik hem fijntjes doorverwezen naar de kelder dattie zijn zooi op kon gaan ruimen en opsouten :r . Kutmonteurs daarow.

Maargoed zolang mijn snelheid 180Kb blijft maak ik verder geen problemen :)

Verwijderd

Topicstarter
Het mooiste vond ik, dat er met hem nog 10 andere opstapte. Dat maakt behoorlijk indruk.

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je bent gewoon in de war... :)
Bij Chello hebben ze nog nooit DHZ pakketten gehad .. bij Sonera/bART wel maarja, die zijn naar verweggiestan gegaan omdat Chello ineens kwam met een d/l snelheid waar Sonera/bART niet aan kunnen tippen...
Voorderest, die monteurs die zijn altijd blij als jijzelf die nic in je pc ramt... kunnen hun verder met de installatie en scheelt hun dat ook tijd (die mensen willen ook op tijd thuis zijn!)..gewoon zodra ie aan zun werk gaat vragen of jijzelf die nic kan installen in je pc ... Hebben hun tenslotte ook geen verantwoordelijkheid als je voeding het ineens begeeft zodra jij die nic installed. Je weet maar nooit :)

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Ach, bij Chello krijg je er nog een netwerkkaart bij.

Bij Wanadoo dus niet(wel een rekening van installatiekosten van 300,-; als ze tenminste geen 1/2-prijs-actie hebben).

En daarnaast werken ze wel volgens het doe-het-zelf-principe, maar dan wel in de zin van: wij doen het zelf!

Edit:
Correctie: láten dit zelf doen.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:47

Duinkonijn

Huh?

nou 2 jaar geleden ging dat tog anders :)
had zelf kaartje geinstalleert
dus monteur van chello komt langs ow ok das zo gepiept.
wat denk je gaat die gek ook nog uitleggen hoe ik internet kan sharen met mijn andere computers :) *D

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Ook afgelopen jaar nog, monteur : goh er zit al een netwerk kaartje in, hier heb je een een nieuwe, voor als je een nieuwe PC koopt.

En inderdaad een verkoopdemo verneuken is niet moeilijk maar wel erg lame. :r

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Chello heeft naar mijn weten nooit DHZ gehad.
ik heb hier zelf de zooi neergelegd omdat ik bART nam, boeiend 60 kb/sec, ik hoorde toen zoveel slechte verhalen over Chello en ik heb geen moment spijt van bART gehad

daarna stopte bART ermee dus kreeg ik Chello, en dat werkt gewoon op de zooi die er al lag
netwerkkaart heb ik er zelf bij gekocht, kostte f30 en bij hun kostte die f130.

bij een vriend van me zijn ze het aan komen leggen, kabeltjes ter plekke in elkaar gezet, door het huis gelegd, afgewerkt

daarna deed de scanner het niet meer omdat die gast de scsi kaart er half terug in had gedaan, en de com21 modem werkte niet
een maand en veel telefoongesprekken later kwamen ze erachter dat 1 cijfer van het mac-adres niet klopte.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1