Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
je moet er wat mee schrijven, kijken of da lekker gaat. Batterij duur, software?? meer kan ik op dit moment verzinnen
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Vraag naar de batterij. Hoe is deze
Welke software heeft hij/zij gekocht en krijg je die erbij.
Cradle, Is deze Serieel of USB. een cradle is standaard serieel. Elke iPaq heeft ook USB maar de cradle moet het ook hebben. Ze zijn om te bouwen (heb ik gedaan en het werkt).
Ik heb er zelf en ik ben erg tevreden over
laatst geupgrade naar PocketPC 2002. Draait ook goed. (na wat problemen)
Welke software heeft hij/zij gekocht en krijg je die erbij.
Cradle, Is deze Serieel of USB. een cradle is standaard serieel. Elke iPaq heeft ook USB maar de cradle moet het ook hebben. Ze zijn om te bouwen (heb ik gedaan en het werkt).
Ik heb er zelf en ik ben erg tevreden over
laatst geupgrade naar PocketPC 2002. Draait ook goed. (na wat problemen)
Als je bij een 2e hands iPaq ergens op moet letten zijn het wel de beruchte stofdeeltjes onder het scherm. Compaq heft het productieproces nu een stuk beter onder de knie schijnt, maar de oudere ladingen iPaqs hadden daar veel problemen mee.
Dat was ooit het beste argument wat je als verstokte Casio bezitter (HAST screen rulez
) als tegenargument kon aanvoeren in een Casio vs. iPaq flamewar
Dat was ooit het beste argument wat je als verstokte Casio bezitter (HAST screen rulez
voor de stofdeeltjes zijn diverse oplossing. ze kunnen er op redelijk eenvoudige manier verwijderd worden. zie internet voor diverse oplossingen.Op dinsdag 06 november 2001 17:26 schreef Genoil het volgende:
Als je bij een 2e hands iPaq ergens op moet letten zijn het wel de beruchte stofdeeltjes onder het scherm. Compaq heft het productieproces nu een stuk beter onder de knie schijnt, maar de oudere ladingen iPaqs hadden daar veel problemen mee.
Dat was ooit het beste argument wat je als verstokte Casio bezitter (HAST screen rulez) als tegenargument kon aanvoeren in een Casio vs. iPaq flamewar
Neemt niet weg dat het belangrijk is daar op te letten. Zelfde geldt een beetje voor de stylushouder, die schijnt nogal eens stuk te gaan.Op woensdag 07 november 2001 12:53 schreef bolke het volgende:
[..]
voor de stofdeeltjes zijn diverse oplossing. ze kunnen er op redelijk eenvoudige manier verwijderd worden. zie internet voor diverse oplossingen.
Let op krassen op het scherm en aan de zijkanten: veel krassen geeft aan dat hij veel gebruikt is, en dat er ruw mee omgesprongen is.
Pagina: 1