Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
ehmm ik denk persoonlijk gewoon uitschakelen ??
zo'n moeite kan dat toch niet wezen ??
mvg,
zo'n moeite kan dat toch niet wezen ??
mvg,
Deze plek is te koop.
als je er ook even bij verteld waar hij dat kan doen, is je reactie nog nuttig ook
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
lol das ook precies waar het om gaatOp maandag 05 november 2001 11:56 schreef FUBAR het volgende:
als je er ook even bij verteld waar hij dat kan doen, is je reactie nog nuttig ook
uitschakelen ok, maar waar dan
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
In het register word een wav bestandje opgestart.
Die staat wel ergens in je soundblaster directory.
Als je daar naar zoekt in het register zul je hem tegenkomen in Run(Once)..
Als je die delete ben je er van af d8 ik, maar het kan ook zijn dat ie hem er weer neerzet
(Zo was het bij mij wel iig, in Windows 98 is die wel compleet weg.)
Als je die delete ben je er van af d8 ik, maar het kan ook zijn dat ie hem er weer neerzet
yeah thnkx ff uit proberenOp maandag 05 november 2001 14:59 schreef The Fox het volgende:
In het register word een wav bestandje opgestart.
Als je die delete ben je er van af d8 ik, maar het kan ook zijn dat ie hem er weer neerzet(Zo was het bij mij wel iig, in Windows 98 is die wel compleet weg.)
hmmmm kan m nie vinden, kan iemand meschien zeggen hoe dat waveje heet?
Verwijderd
Dat wav'je heette vroeger CTMELODY.WAV
Daar staat wel een verwijzing naar in het register, maar het bestand zelf is nergens te vinden.
Ik wil overigens dat hele LOGO incl. k#t geluid weghebben.
Hoe doe ik dat???
Daar staat wel een verwijzing naar in het register, maar het bestand zelf is nergens te vinden.
Ik wil overigens dat hele LOGO incl. k#t geluid weghebben.
Hoe doe ik dat???
Verwijderd
das een service gewooon uitzetten en het is wegOp maandag 05 november 2001 10:32 schreef Hubert het volgende:
Hello all,
Na dat ik mijn audigy platinum heb geinstalleert onder windows xp, krijg ik door het xp opstart wave geluidje ook nog 1 van creative tehoren weet iemand waar je dat kan uitzetten?
en nee hij staat niet onder audio eigenschappen van windows zelf enzo
ik heb gezocht maar kan m echt nergens vinden.
In win98 staat dat onder runonce: er wordt iets gerund uit je audigy-install-directory, met als speel-file een avi'tje.
Vanavond kan ik het evt. precies melen (nu op werk).
Vanavond kan ik het evt. precies melen (nu op werk).
Zin.
Nou dan... nu een post met wat de oplossing zou moeten zijn... Gevonden op een newsgroup.
Start - Programs - Creative - Sound Blaster Audigy - Creative Eax
A pop-up will appear on bottom right uncheck load on startup..
Start - Programs - Creative - Sound Blaster Audigy - Creative Eax
A pop-up will appear on bottom right uncheck load on startup..
Pagina: 1