[XP] Bestandsbeveiliging

Pagina: 1
Acties:

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020
Iemand een idee hoe ik die irritante popup window van XP krijg bijna elke seconde met erin dat bepaalde drivers of software niet erkend is door microsoft...

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Op maandag 05 november 2001 10:29 schreef KolNedra het volgende:
Iemand een idee hoe ik die irritante popup window van XP krijg bijna elke seconde met erin dat bepaalde drivers of software niet erkend is door microsoft...
Wil je die window nou wel of niet :?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• KolNedra
Op maandag 05 november 2001 10:36 schreef DEM0N het volgende:

[..]

Wil je die window nou wel of niet :?
Meestal relateer ik irritant met iets wat ik NIET wil !

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Op maandag 05 november 2001 10:38 schreef KolNedra het volgende:

[..]

Meestal relateer ik irritant met iets wat ik NIET wil !
Ok ;) geintje :P

Druk ff op Windowstoets+D.
Druk nu ff op Windowstoets+Pause/Break

Nu zit je bij systeem (als het niet lukt klik dan met de rechtermuisknop op Deze Computer en kies eigenschappen)

Als het goed is zie je bij het tabblad Hardware iets van Driver Signing oid staan. Daar kan je instellen of je hier een waarschuwing voor wilt krijgen of niet.

Correct me if i'm wrong want ik weet niet zeker of je dit bedoeld

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• KolNedra
Op maandag 05 november 2001 10:43 schreef DEM0N het volgende:

[..]

Ok ;) geintje :P

Druk ff op Windowstoets+D.
Druk nu ff op Windowstoets+Pause/Break

Nu zit je bij systeem (als het niet lukt klik dan met de rechtermuisknop op Deze Computer en kies eigenschappen)

Als het goed is zie je bij het tabblad Hardware iets van Driver Signing oid staan. Daar kan je instellen of je hier een waarschuwing voor wilt krijgen of niet.

Correct me if i'm wrong want ik weet niet zeker of je dit bedoeld
Ik kan nu niet checken of dat is wat je bedoelt, want kzit nu op school, maar ik bedoelde dus zo'n dialoog venstertje dat aangeeft als ik een programma start dat stuurprogramma's gebruikt die geen handtekening hebben van microsoft (ofzo)...

Als 't werkt wat je zei: THANKS
Anders: THANKS voor de moeite :p

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Op maandag 05 november 2001 10:46 schreef KolNedra het volgende:

[..]

Ik kan nu niet checken of dat is wat je bedoelt, want kzit nu op school, maar ik bedoelde dus zo'n dialoog venstertje dat aangeeft als ik een programma start dat stuurprogramma's gebruikt die geen handtekening hebben van microsoft (ofzo)...

Als 't werkt wat je zei: THANKS
Anders: THANKS voor de moeite :p
Ja dit is wat ik bedoelde,.. je zou er zo uit moeten komen.

Enne,.. ohja,... No Problem

Pagina: 1