Geheugegebruik Folding@Home

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:11
Ik heb enkele dagen geleden Folding@Home geïnstalleerd. Nu draaien er 2 extra processen. Dit zijn Core_65.exe, en deze heeft 32 uur aan processortijd gebruikt, en heeft 4.8Mb fysiek geheugen en 48Mb aan swap in gebruik. De andere is winFAH.exe, deze heeft 5.5 uur processortijd gebruikt, het geheugengebruik van dit proces is 87 Mb fysiek en 1465MB ???? Swap in gebruik. Mijn systeem draait verder prima (Hij vreet alleen mijn harddiskruimte steeds verder op) en heeft nu nog 36Mb fysiek geheugen vrij van de 384. Ik vind 1730Mb aan swap alleen ietwat veel.

Iemand een idee hoe dit komt?? Is het een bekende bug, of één die naar boven komt door mijn brakke Win2K install. Met andere programma's heb ik hier nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wel deze problemen met NOMAD ( nieuwsgroepenprogje ) deze "eet" ook mijn swapfile op, ook als ik het progje heb afgesloten, reset is tot nu toe enige remedie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

hmm ik heb nergens last van, en gebruik ook eccp

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharky_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-04-2021

sharky_

[AbC]

Op maandag 05 november 2001 12:10 schreef m.m het volgende:
hmm ik heb nergens last van, en gebruik ook eccp
het gaat over folding :P

Maar goed, geheugen problemen zijn altijd vaag, dit doet de client altijd?? Is namelijk wel vaag, keb hier folding ook even gedraaid zowel onder windows als onder linux en geen enkele problemen ondervonden.

[AbC]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genome@home, welke dacht ik bijna dezelfde client is gebruikt bij mij 12 mb ongeveer.

Lijkt me vrij normaal. die 1465mb niet dus :)

misschien ff een mailtje sturen naar F@H :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai ook F@H (uiteraard ;) ) en heb geen problemen met mijn geheugen gebruik.

Wat MM trouwens bedoelde is dat hij naast F@H óók ECCp draait en alsnog geen problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ik heb er ook geen problemen mee, maar je zou ff een mailtje naar intel kunnen sturen, die ondersteunen Folding@Home technisch gezien, http://www.intel.com/cure/email_support.htm

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Pagina: 1