webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Gniffel heb zelf ooit eens een 600xl gehad zaten wel een paar aardige spellen bij maar ga dan wel uit van kwaliteit nog lager dan een C64( denk een Atari 2600 met een toetsenbord zoiets...) had er zelf toen een Missile Command module bij errug grappig (nou ja toe n wel tenminste
)
"Better ask questions before you shoot"
Anoniem: 37315
Waarom twijfel je daarover, voor dat geld heb je wel iets van Atari in huis hoor.
(35 piek is nix man)
....Atari owned toch nog wel heel errug
....Atari owned toch nog wel heel errug
ik heb zelf een 800 gehad...
veel op gespeeld vroeger, totdat mijn broertje een MSX had gekocht, die had toendertijd veeeel leukere spellen.
Laat ik het zo zeggen:
Tis niet duur, zeker niet, maar wat zal je er uiteindelijk op spelen? Laadtijden van een half uur waren geen uitzondering en dan maar hopen dat het spel het doet...
Ik heb net 3 weken geleden 50 bandjes met spellen weggedonderd, hup in de vuilnisbak
veel op gespeeld vroeger, totdat mijn broertje een MSX had gekocht, die had toendertijd veeeel leukere spellen.
Laat ik het zo zeggen:
Tis niet duur, zeker niet, maar wat zal je er uiteindelijk op spelen? Laadtijden van een half uur waren geen uitzondering en dan maar hopen dat het spel het doet...
Ik heb net 3 weken geleden 50 bandjes met spellen weggedonderd, hup in de vuilnisbak
Ja aan de ene kant heb ik dan wel Atari in huis maar aan de andere kant wil ik niet eindigen als die gasten die van die computermuseums hebben oa: http://www.obsoletecomputermuseum.org/
En inderdaad, je zit wel een half uur te loaden voor eigenlijk tien keer niets... Maar het is de sensatie he.. de ervaring .. mmm toch maar doen?
En inderdaad, je zit wel een half uur te loaden voor eigenlijk tien keer niets... Maar het is de sensatie he.. de ervaring .. mmm toch maar doen?
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Anoniem: 39272
Ik heb hier nog de eerste versie van De Atari LINX liggen met ongeveer 15 spellen, maar ik kan die games echt nergens meer vinden.
Doen joh, voor 35 pieken kan je M.U.L.E, Star Raiders, River Raid, Archon en nog tig van de beste spellen aller tijden spelen. Atari > alles
Pagina: 1