One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Volledige download is 5.4 Gb, ik heb hem staan, maar heb geen DVD brander 
Je kan veel beter gewoon voor een ftp installatie kiezen, gewoon de bootdisk en de twee module diskettes downloaden en op diskette zetten met rawrite.
Je kan veel beter gewoon voor een ftp installatie kiezen, gewoon de bootdisk en de twee module diskettes downloaden en op diskette zetten met rawrite.
Verwijderd
Wat jij aan het downloaden bent is de versie voor FTP installatie. Je kunt dit ook vanaf je Harddisk installeren als jij dat wilt. Ik heb bijvoorbeeld ook een Partitie van ~5GB (want zo groot is ie totaal) waarop al deze files staan. met behulp van een bootdisk kan je dan zeggen dat je em vanaf die locatie wilt installeren. Nadeel is dus wel dat je 5 gieg over moet hebben.
Maar op cd('s) branden wordt zover ik weet moeilijk...
Suc6
Suc6
Damn, dat is leukOp maandag 05 november 2001 09:53 schreef Tux_NL het volgende:
Wat jij aan het downloaden bent is de versie voor FTP installatie. Je kunt dit ook vanaf je Harddisk installeren als jij dat wilt. Ik heb bijvoorbeeld ook een Partitie van ~5GB (want zo groot is ie totaal) waarop al deze files staan. met behulp van een bootdisk kan je dan zeggen dat je em vanaf die locatie wilt installeren. Nadeel is dus wel dat je 5 gieg over moet hebben.
Suc6
Heb ik weer eens 2Gig voor niks gedownload. Kan ik niet tijdens de installatie gaan switchen van server dan? Eerst vanuit mijn server, en als de files daar niet meer zijn, vanaf de suse-ftp?
En 5 GB.. m'n laptop waar ie in moet heeft maar 4 GB. Hoeveel onzinnige progs zitten er dan wel niet bij?
En, dus, als ik elke wil installeren, moet ik ook weer opnieuw gaan downloaden? Geen leuk vooruitzicht.... laat maar zitten dan...
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Je kunt de setup gewoon vanaf de ftpsite uitvoeren. Je moet daarvoor 2 disks downloaden en dan kun je direct vanaf je laptop installeren. De modules voor de meeste (pcmcia) netwerkkaarten staan op die disks, dus dat zou moeten lukken.
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Ik wou suse gewoon eventjes op m'n laptop installeren en uitproberen, zodat ik die performance kan gaan vergelijken met andere distro's. UIteindelijk moet ie op een P166 gaan zitten om als firewall/server/downloader te fungeren.Op maandag 05 november 2001 10:07 schreef Platel het volgende:
Je kunt de setup gewoon vanaf de ftpsite uitvoeren. Je moet daarvoor 2 disks downloaden en dan kun je direct vanaf je laptop installeren. De modules voor de meeste (pcmcia) netwerkkaarten staan op die disks, dus dat zou moeten lukken.
Maar dit zou dus betekenen dat ik effetjes 2x 5 GB moet gaan downloaden. (heb natuurlijk geen idee welke programma's ik allemaal moet hebben. De namen zijn ook zo veelzeggend gekozen en goed georganiseerd en de standaard install installeert natuurlijk weer 20 van hetzelfde soort progjes (wat ik nou met 3 browserversies, 50 editors moet
Ik had wel die liveevaluate cd kunnen downloaden, maar dan zit ik dus via een drom te werken. en dat lijkt me niet echt eerlijk voor een performance meting.
Pagina: 1