Op woensdag 14 november 2001 11:06 schreef Klaas_Baas het volgende:
Die 560 is heel speculatief hoor.
En ja als jij als eerte op de HCC dit board wil pakken, moet je het niet alten natuurlijk.
Maar haast is nooit goed.
Gewoon geduld, en anders koop je hem toch na de HCC, of volgend jaar. Tuurlijk dekerst vakakntie is bij uitstek een Computer vakantie voor velen onder ons. Maar nee geen haast.
Wie weet koop ik hem gewoon in moskou als ik daar ben deze
winter. Is 30 % goedkoper daar meestal.
het is niet zo dat ik hem snel wil hebben maar DAT ik hem wil hebben, aangezien er een hoop mensen interesse hebben in dit plankje, en omdat de verkoop dan net begonnen is, zullen er wel niet VEEL zijn op de HCC die hem verkopen, dus daarom wil ik er snel bij zijn zodat ik hem in iedergeval hoop te kunnen kopen/vinden! ik wacht al 2maanden op de HCC zodat ik eindelijkvan me celeron500@566/196mb ram af ben die al ver benedemaats presteert vergeleken met de huidige systemen, dus het word erg hoognodig tijd om te upgraden (ja ik heb een kyro2/sblive/hightower die ik niet wegdoe, dus heb alleen extra hd, cpu/ram/mobo nodig, ook om de kosten wat gering te houden)
dus vandaar hoor, ik heb al genoeg naar de specs gekeken van abit kr7a en die voldoet 100% aan mijn voldoeningen en die zijn:
-8 ide devices (die andere 266a chipsets kunnen er maar 4)
-Raid onboard
-DDR ram
-en die 266a chipset
-athlon xp ondersteuning zonder te flashen
en het is abit, dat meestal leuke opties herbergt in het bios (softmenu III, ik heb nu ook een abit board met nog softmenu II en dat beviel/beval goed)
heeft dus niet echt te maken met een te haastige keuze.