Ben op zoek naar een datakabel voormn 3310, waar op internet zijn deze goedkoop en is er een snelle levering?
http://www.salesplaza.nl
als je vandaag besteld heb je em overmorgen in huis (als ie op voorraad is...Als je geluk hebt is ie er zelfs morgen al)
als je vandaag besteld heb je em overmorgen in huis (als ie op voorraad is...Als je geluk hebt is ie er zelfs morgen al)
Verwijderd
jepz, daar heb ik de mijne ook vandaan, ik had hem zaterdagnacht/zondagochtend 03:35 besteld en maandag-middag lagtie in de bus, zeer tevreden
Klinkt niet errug betrouwbaar.....Grachtprijs.......
Dit geeft zwaar te denken
Verwijderd
Voor al uw kvk-keuringen >> kroegtijgerOp maandag 05 november 2001 15:22 schreef kroegtijger het volgende:
Klinkt niet errug betrouwbaar.....Grachtprijs.......
Lijkt me een duidelijke zaakOp maandag 05 november 2001 15:52 schreef mxstrAEm het volgende:
[..]
Voor al uw kvk-keuringen >> kroegtijger
Verwijderd
Op maandag 05 november 2001 18:28 schreef mxstrAEm het volgende:
het is trouwens gr[eight]price
van "wowwwwwww what a great...price!"
snappie?
Toch blijft het lijken op grachtprijs.....en daarmee lijkt het meteen alsof je alle producten van die toko meteen de gracht (of gr8
) kunt gooien...........
Ik hou t gewoon op www.salesplaza.nl
daar heb je ten minste geen geouwehoer mee...werkt er iets niet, dan zorgen ze wel dat t wel gaat werken...geen gezeik ofzo
Ik hou t gewoon op www.salesplaza.nl
daar heb je ten minste geen geouwehoer mee...werkt er iets niet, dan zorgen ze wel dat t wel gaat werken...geen gezeik ofzo
Pagina: 1