Toon posts:

Casemod: eens een ander verfje

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
M'n casemod is eindelijk af ! :) (klik op de plaatjes voor een high-res versie)

Afbeeldingslocatie: http://narfum.org/gfx/casemods/hostile/front_s.jpg Afbeeldingslocatie: http://narfum.org/gfx/casemods/hostile/window_s.jpg

Omdat ik het niet zo heb op die vlakke, glanzende verfjes, heb ik eens iets anders geprobeerd. Zelf vind ik het wel geslaagd, alleen had ik eerst een donker paarse verf, maar helaas zat ik in het midden van het verven zonder verf en de winkel verkocht die verf niet meer :( Dus heb ik hem helemaal moeten schuren en kon ik opnieuw beginnen.

Er moet nog een groene CCLF in (ben ff mn inverter kwijt :), dan natuurlijk nog een baybus (work in progres) en die floppy moet ook op de goede plaats.

Wat vinden jullie hiervan ?

Verwijderd

Ziet er leuk uit lekker orgineel! En het raam is ook lekker groot! :)

Alleen nu het frontje nog.

Verwijderd

Ik zou het idd mooier vinden als je het frontje ook doet, mag ik aannemen dat je daar nog mee bezig bent? Of doe je die een andere kleur... Raam is wel strak. Misschien een idee om die smoke te spuiten. Tamiya maakt speciale smoke spuitbussen, lijkt me wel gaaf bij die kleur.

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14

Whuzz

Dodgeball!

Ik vindt het niet mooi. Smaken verschillen he :)
Lijkt net alsof je hem met vloerbedekking hebt bekleed. Lelijke vloerbedekking :P

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• IMWezel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05-2025

IMWezel

Weet (gelukkig) niet alles

Nou als eerste, mooi gedaan

Maar, ik zou dan toch de hele kast spuiten, zeker in die kleur geeft dat een mooi effect.

[quoteTheNarfstyler het volgende:[/b]
Zelf vind ik het wel geslaagd, alleen had ik eerst een donker paarse verf, maar helaas zat ik in het midden van het verven zonder verf en de winkel verkocht die verf niet meer :( Dus heb ik hem helemaal moeten schuren en kon ik opnieuw beginnen.
[/quote]

En Daarom laat ik de verf altijd zelf mengen, kan ik precies mijn kleur bestellen en is altijd leverbaar

Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V

Verwijderd

Topicstarter
Frontje komt nodig, ik weet alleen nog niet goed hoe ik het ga doen. Die verf is echt niet mooi op plastic, dus ik ga es kijken voor een andere type, misschien gewone lakverf.

Ik vind het trouwens meer een straatbedekking ipv een vloerbedekking >:)

Verwijderd

Tsjonge jonge man, ruim je kast eens ff op, het is echt een rommeltje met al die snoeren :)

Verwijderd

leuk verfje die wou ik voor mijn mod ook nemen gamma soms?????

Verwijderd

orgineel

• AMDFreak
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

Vette kast.. op een paar dingetjes na dan :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Amd RuLuzzz
  • Laatst online: 10-02 15:01
Het is alleen een kabelzooi in dat ding.

Verwijderd

Ik weet niet wat het is wat je op de bovenkant hebt gezet, maar het lijkt me niet bevorderlijk voor je airflow.

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 14:42 schreef Sjord het volgende:
Ik weet niet wat het is wat je op de bovenkant hebt gezet, maar het lijkt me niet bevorderlijk voor je airflow.
Da's m'n printer, een HP Laserjet 1100 :) Momenteel heb ik 2 dezelfde kastjes naast elkaar staan (werk pc en linux server) en daar bovenop de printer.

In het dak van die eerst pc zitten 2 8cm koelers, maar er is voldoende ruimte tussen de koelers en de printers om de lucht door te laten. En zo is m'n printer ineens ook lekker gekoeld >:)

(nota: andere login ja, ik merkte net dat ik vroeger al es een account gemaakt had !)

Verwijderd

Leuk gedaan maar ik denk dat ik hem mooier had gevonden als je hem de originele kleur had gelaten of hem helemaal 1 kleur had gemaakt :)
Pagina: 1