This space intentionally left blank.
In mijn hoofd zit de stelregel; van groot naar klein... 
Waarom en onderbouwen kan ik het niet, sorry.
(eigenlijk dus een nutteloze post
)
(eigenlijk dus een nutteloze post
2 zielen een gedachte om het zo maar poetisch te zeggen...Op maandag 05 november 2001 13:43 schreef SimonBenson het volgende:
In mijn hoofd zit de stelregel; van groot naar klein...
Weet ook niet waarom...
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Wat maar het beste is voor de airflow in je kast 
Maakt het bij de huidige generaties moederborden nog wel uit? Volgens mij niet, de sloten zijn "gelijkwaardig" dacht ik.
Maakt het bij de huidige generaties moederborden nog wel uit? Volgens mij niet, de sloten zijn "gelijkwaardig" dacht ik.
Gewoon gelijke bankjes gebruiken.
Wanbeleid is ook beleid.
Jazeker, doe in de 1e bank, het geheugen met de hoogste timing.
Dit omdat alleen de 1e bank word uitgelezen, en zodoende de timing voor elke ram word aangehouden.
Dus als je een te lage timing hebt, kan langzamer geheugen het niet bijbenen, en dus fouten gaan vertonen.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Dit omdat alleen de 1e bank word uitgelezen, en zodoende de timing voor elke ram word aangehouden.
Dus als je een te lage timing hebt, kan langzamer geheugen het niet bijbenen, en dus fouten gaan vertonen.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Tja.. ik heb het gewoon op de volgorde van aanschaf erin gestouwd. Eerst 64mb, toen nog een keer 64mb en toen nog een keer 128 mb. Geen probs hier.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Vorige prikte ik bij een "Headstart"
een 128 bankje in de pc. En bij het aanzetten kreeg ik de melding
"Memory configuration error, the modules need to be swapped"
Dus bij sommige merken is de volgorde verplicht van groot -> klein.
"Memory configuration error, the modules need to be swapped"
Dus bij sommige merken is de volgorde verplicht van groot -> klein.
meestal is het een kwestie van proberen, ik had 64MB erin, 64MB erbij, werkte niet, omgewisseld en het werkte wel.
Volgorde is niet van belang maar je kan het beste de grootste dimm in slot 1 drukken want dan gebruikt hij alleen die dimm in het begin en dat lijkt mij beter dan dat hij het over 2 of zelfs 3 dimm verdeeld
Pagina: 1