Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Op maandag 05 november 2001 01:48 schreef HlpDsK het volgende:
F5
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Foei HlpDsK, nu flame jij weer, waarschuwing voor jou!
ik snap nix van dit topic, maar ik neem aan dat hij zijn sig al heeft veranderd
Ongetwijfeld in reactie op dit topic: [topic=310030/1/50]
Maar dat wat Phreak zelf zegt mag blijkbaar niet in wat aangedikte bewoordingen (als grap neem ik aan) door anderen herhaald worden, op straffe van een waarschuwing...
Maar dat wat Phreak zelf zegt mag blijkbaar niet in wat aangedikte bewoordingen (als grap neem ik aan) door anderen herhaald worden, op straffe van een waarschuwing...
We spend our years as a tale that is told
2 mins, kan het nog sneller? En dat om 2 uur s'nachts.. TssskOp maandag 05 november 2001 01:48 schreef HlpDsK het volgende:
F5
Verwijderd
jou usericon is ook te groot...Op maandag 05 november 2001 07:33 schreef obsidian het volgende:
Foei HlpDsK, nu flame jij weer, waarschuwing voor jou!
Zucht, en zo blijven we bezig. Als Phreak nou eens die sig aanpast, HlpDsK niet zo kleinzerig doet en Raptorix niet van elke mug een olifant maakt zijn we allemaal gelukkig. Wat een gezeik hier zeg
De islam kan uw vrijheid schaden
Dat heb je weer volwassen opgelost HlpDsk.
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
Als er niemand van een mug een olifant zou maken, dan zou Phreak die signature lekker kunnen laten staan. Dus ik zie niet in waarom Phreak z'n signature weg moet halen.Op maandag 05 november 2001 10:55 schreef rdgf het volgende:
Als Phreak nou eens die sig aanpast, HlpDsK niet zo kleinzerig doet en Raptorix niet van elke mug een olifant maakt zijn we allemaal gelukkig.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Omdat die sig IMHO niet echt netjes is. Ik dacht dat de crew wel het goede voorbeeld zou geven, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.Op maandag 05 november 2001 11:01 schreef Exirion het volgende:
[..]
Als er niemand van een mug een olifant zou maken, dan zou Phreak die signature lekker kunnen laten staan. Dus ik zie niet in waarom Phreak z'n signature weg moet halen.
De islam kan uw vrijheid schaden
Jouw icon =Op maandag 05 november 2001 10:48 schreef SaURoN het volgende:
HlpDsK nu flame jij tegen RaptorixWaarschuwing+mail rijker
![]()
Wel een strakke actie van je
Tja, als je een rode lap meedraagt, zou je ook de rode lap in je broekzak kunnen stoppen als er diverse stieren je kant op lopen.
Stug volharden is iig niet de meest volwassen methode.
Stug volharden is iig niet de meest volwassen methode.
Hmm.. Ik zie effe niet in wat er nou mis is met de sig van phreak 
Gewoon een geintje moet kunnen.. 't is niet kwetsend bedoelt, gewoon een irc-log en als geintje bedoelt.. (Bovendien nog bedoelt als zelfspot!!, dus wie valt hij daarmee aan??)
Als er nou echt niks meer mag hier, dan zal het ook maar een saaie boel worden.. (en kun je de HK ook wel meteen sluiten!!)
Gewoon een geintje moet kunnen.. 't is niet kwetsend bedoelt, gewoon een irc-log en als geintje bedoelt.. (Bovendien nog bedoelt als zelfspot!!, dus wie valt hij daarmee aan??)
Als er nou echt niks meer mag hier, dan zal het ook maar een saaie boel worden.. (en kun je de HK ook wel meteen sluiten!!)
Deze sig staat er puur als grap en deze opmerking heb ik tegen een vriend gemaakt in irc, wat is het punt nou?
Dit soort dingen voortaan liever in SU. En waarom moet nu ineens alles professioneel aangepakt worden. Een geintje kan niet meer?
Deze discussie is gisteren al op twee plekken gevoerd.
Deze discussie is gisteren al op twee plekken gevoerd.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()