Toon posts:

Jazz speakers (199,-) + SB Live

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij Forcys hebben ze dus een 5.1 speaker setje van Jazz (2000Watt PMPO, RMS weet ik niet) in de aanbieding voor f;. 199,- (pricewatch: 295,-) en een SB live 5.1 voor 99,-.

Om eerlijk te zijn leek me deze combo wel wat.
Maar ik weet er dus geen snars van, dus vraag ik het maar even aan de kenners:
1. Is dit een goede prijs voor die speakertjes?
2. Valt er een beetje naar die dingen te luisteren? *
3. Kan ik beter wachten tot de HCC, of krijg ik het daar niet goedkoper :?

Thanks!

* Momenteel luister ik naar 2 flatpanels met een 10Watt subwoofertje, dus erg kritisch ben ik niet :P ;)

EDIT:
Of staan ze nu in de pricewatch voor 195,- ??? Het is wel het type "Jazz J9902" maar het is wel een 2000Watt 5.1 setje :?

Verwijderd

Ga voor een iets beter setje, de Abit SP51 is een goed, betaalbaar 5.1 speakersetje, kost o.a. bij Funprice fl 249,-.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 01:09 schreef TweakGuy het volgende:
Ga voor een iets beter setje, de Abit SP51 is een goed, betaalbaar 5.1 speakersetje, kost o.a. bij Funprice fl 249,-.
Die is dus beter?
Zoals ik al zei, ik weet er niets van en ik kon ook geen reviews vinden. Maar Forcys zit in de buurt (scheelt verzendkosten)...

Maar denk je (jullie) dat het op de HCC goedkoper zal zijn?
Dan wacht ik nog even, anders koop ik op jullie advies nu alvast een 5.1 combo...

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Op maandag 05 november 2001 01:16 schreef Mecallie het volgende:

[..]

Die is dus beter?
Zoals ik al zei, ik weet er niets van en ik kon ook geen reviews vinden. Maar Forcys zit in de buurt (scheelt verzendkosten)...

Maar denk je (jullie) dat het op de HCC goedkoper zal zijn?
Dan wacht ik nog even, anders koop ik op jullie advies nu alvast een 5.1 combo...
Als je een dag geduld hebt kan je mijn review lezen, die komt als het goed over een paar uur online.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 05:24 schreef Jag het volgende:

[..]

Als je een dag geduld hebt kan je mijn review lezen, die komt als het goed over een paar uur online.
Een hele dag ?!? :P

Dat moet wel lukken, wacht ik daar even op :)

De review komt op T.net neem ik aan :?