Anything goes !!
Verwijderd
Op dezelfde als je een gewoon ledje aanstuurd, met een optocoupler. Is goed te doen zoalng je maar oppast met de hoge spanningen.
ps, als je op een LAN naast me komt zitten, gaat ie uit ok
ps, als je op een LAN naast me komt zitten, gaat ie uit ok
relaistje?
It sounds like it could be either bad hardware or software
die kan volgens mij niet zo snel schakelenOp maandag 05 november 2001 00:58 schreef joostb het volgende:
relaistje?
mmz, zit wat in. Maar ik weet niet hoe het bij jou is, maar mijn HD lampjes branden wel eens continu, kan een stroboscoop dat dan wel aan?
Lijkt me idd wel erg cool, maar na een weekje begint het zwaar irri te worden lijkt me...
Lijkt me idd wel erg cool, maar na een weekje begint het zwaar irri te worden lijkt me...
It sounds like it could be either bad hardware or software
Verwijderd
durf te wedden dat ie in een week versleten is (kan 10.000 x knipperen volgens specs maar erg slecht langer dan 1 seconde achter elkaar branden...)
een bouwpakketej van velleman kost 30 piek...
suc666
een bouwpakketej van velleman kost 30 piek...
suc666
Verwijderd
Je kan het proberen met een triac kaart...
Zoals deze :

Te vinden op de site van velleman
Helaas weet ik geen prijs. Maar met deze kan je gelijk 4 apparaten doen
Zoals deze :

Te vinden op de site van velleman
Helaas weet ik geen prijs. Maar met deze kan je gelijk 4 apparaten doen
weet er moet zo gek veel van af
maar veroorzaakt die strobe niet elke keer als ie aanzet wat em-storing ?
maar veroorzaakt die strobe niet elke keer als ie aanzet wat em-storing ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Ja daarom gebruik je een optocoupler. dan is die niet direct aangesloten op je moederbord.
Koop een Veleman bouwpakketje en schakel die via een solid state relais, klaar !
Pagina: 1