Plugins in Konqueror.

Pagina: 1
Acties:

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 09:57

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Ik heb net Mandrake 8.1 geistalleerd, draaide hiervoor met 8.0 (Dat wil overigens nog niet zeggen dat ik weet hoe het werkt! :))

Nu vind ik dat de nieuwe versie van Konqueror zeer verbeterd is, (ik kan nu zelfs T.net bekijken! :9), alleen werd er volgens mij ook ergens beloofd dat het nu gemakkelijk zou zijn om plugins van Netscape (zoals flash) te gaan gebruiken. Maar ik kan nergens vinden hoe dat moet! :'(

In de instellingen staat 'plugins globaal actieveren' en die staat gewoon aan!

Ik niet snap! :? Jullie wel? :)

Verwijderd

Die plugins gewoon in je netscape plugin dir pletten. Bij het opstarten van KDE zoekt ie automagisch naar nieuwe plugins. De juiste dir kan je opvragen door set in je console in te toetsen en dan te kijken naar MOZILLA_HOME. Daaronder zit een subdir plugins.

• highking

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Er staat geen Mozilla Home tussen... :'(

Maar Flash werkt allang in Netscape, maar nog niet in Konqueror :(

Iemand anders misschien id'en? :)

• highking

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Jullie gaan me toch niet vertellen dat niemand hier iets van af weet? :?

Of heb ik zo'n ...-systeem dat het alleen hier niet naar behoren loopt? :) Kan ook natuurlijk :+

Verwijderd

In Konqueror in het menu instellingen - instellingen van Konqueror zit een optie netscape plugins. Daar kun je dir's definieren waar je plugins staan.

• highking

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Huh????? Niet dus, of zie ik het nou weer niet goed? |:(

In het menu Instellingen staat een kopje Konqueror instellen.
Als ik die open krijg ik een heel zooi instellingen, dan kies ik links voor Konquerorbrowser.

Daar heb ik dan de tabbladen HTML/Uiterlijk/Java/Javascript/Plugins.
Dus, dacht ik het tabblad Plugins :+

Maar daar staat maar een ding! En dat is Plugins globaal actieveren, met een aankruisvakje ervoor, maar die staat al aan! :(

Ikke echt nie meer begrijpy doen :'(

Verwijderd

Bij mij is dat menu links de laatste optie NETSCAPE-PLUGINS. Daar moet je dus zijn.

• highking

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Ik heb het al gevonden, het zat er dus nog niet in, want het was nog niet geinstalleerd :+

Toch snap ik niet dat juist een simpele distibutie als Mandrake dat niet standaard installeerd, maar goed |:(
Pagina: 1