Het vage is dus dat op de site van WD wel iets staat over schijven groter dan 2,1 gig (=grens van fat16), maar deze pinnetjes komen nergens aan bod.
Verwijderd
Heh, dat is mijn gok ookOp zondag 04 november 2001 23:51 schreef Radek het volgende:
Ik denk dat je daar een jumper op kan zetten om de grootte te verkleinen naar 2,1 GB.
Ik zou trouwes ook niet alteveel waarde hechten aan wat op de site van WD staat over het wel/niet aanwezig zijn van dit jumpertje. HD's hebben ook continue revisies dus dat is ook vrijwel niet bij te houden op de website. Wel een beetje vreemde plaats voor zo'n jumpertje trouwes... je zou het eerder in het groepje met master/slave jumpertjes verwachten.
'k ga hem gewoon aansluiten en dan meten met m'n scooop of er een signaal op staat. Staat er een signaal op is het een uitgang en moet het te gebruiken zijn, komt er niks uit, is blijf ik er maar gewoon af
Oudere bios-sen kunnen geen schijven zien die groter zijn dan 2.1 GB (heb ik ook gehad met mijn P60
). Als je over die pinnetjes een jumpertje zet zal deze schijf zich voor gaan doen als een 2.1 GB schijf zodat ie ook door oudere bios-sen wordt herkend.
Good goan
dan staat er vast geen 2.1gb op de printplaat...Op maandag 05 november 2001 17:59 schreef Masta-T het volgende:
Of een HDD ledaansluiting...
Pagina: 1