American Express vraagbaak
dat is een internet nummer 
wees gerust, dat doet de kpn om het normale en de data apart te houden
wees gerust, dat doet de kpn om het normale en de data apart te houden
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Okay! bedankt.
Maar ik ben mobiel in, hoe regelt de mobiele provider dit ook?
huhOp zondag 04 november 2001 23:38 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Okay! bedankt.
iets duidelijker graag
of ik ben moe dat ik het niet helemaal meer snap
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
ik bedoelde, ik bel mobiel in.
Ofwel via mijn gsm.
Ofwel via mijn gsm.
toemaar..mobiel interpretten
nee maar......
met welke sinderende snelheid mag jij dan over de wereldbol schieten??? toch al gauw met 9600Bps???
met welke sinderende snelheid mag jij dan over de wereldbol schieten??? toch al gauw met 9600Bps???
Ha....haa.....haa... useful
Waarom met je mobiel dude?
Nouja als je onderweg bent en alleen ff nieuwe mail wilt ophalen/versturen is het wel aardig.. maar dat is het dan ook, anders gooi je alleen maar geld over de balk.
Waarom met je mobiel dude?
Nouja als je onderweg bent en alleen ff nieuwe mail wilt ophalen/versturen is het wel aardig.. maar dat is het dan ook, anders gooi je alleen maar geld over de balk.
Waarom mobiel internetten!?
Ooit was 9600 baud snel jongens ;-) nog voordat jullie achter de PC zaten
Mobiel internet
W@P
Palm/Ipaq
laptop
?
Mobiel internet
W@P
Palm/Ipaq
laptop
?
Correctie op z'n plaats:Op maandag 05 november 2001 18:10 schreef Stinger_Ventura het volgende:
...
...
* Bergen heeft heel wat op BBS-en ingebeld met z'n 2400 baud modem!! Ik weet nog dat ik maximaal 230 bps haalde.. Goeie ouwe tijd
Daarna zat ik met een Trust 14K4 van Dixons op het internet.
Verwijderd
ben je wel in die tijd blijven hangen want die internet nummers bestaan al weer een jaar ofzo ondertussenOp maandag 05 november 2001 18:10 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Waarom mobiel internetten!?
Mobiel internet
W@P
Palm/Ipaq
laptop
?
Ja, maar ik belde altijd in op het oude nummer.Op dinsdag 13 november 2001 00:19 schreef Kertje het volgende:
[..]
ben je wel in die tijd blijven hangen want die internet nummers bestaan al weer een jaar ofzo ondertussen
Nu ik de instellingen weer eens nakeek vroeg ik me dus af of dat tarief ook gold voor mobiele telefoons.
Zit nl. nogal een verschil in lokale telefoonkosten en mobiele kosten bij mijn telco.
Verwijderd
Zoals al eerder gezegd is het een apart internet nummer. De kosten voor mobiel inbellen zijn de kosten die kpn voor mobiel rekent. Volgens mij gelden dus niet de voordelen van tele2 en andere tikkenboeren omdat dit een specefiek nummer van kpn is, correct meh if im wrong
Verwijderd
dus nou nog steedsOp dinsdag 13 november 2001 00:00 schreef GerbenW het volgende:
[..]
Correctie op z'n plaats:
/me heeft heel wat op BBS-en ingebeld met z'n 2400 baud modem!! Ik weet nog dat ik maximaal 230 bps haalde.. Goeie ouwe tijd
Daarna zat ik met een Trust 14K4 van Dixons op het internet.
Pagina: 1