Gezeik met k7t266 pro 2 en 1800+

Pagina: 1
Acties:

• Terrible
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-07 16:52

Terrible

'Einstein was a tweaker'

Topicstarter
Heb zojuist bovenstaande MSI plank in m'n systeem gepropt met daarop een Athlon XP 1800 +...

Leuk en aardig, alleen lijkt de plank de XP niet te herkennen. Standaard geeft ie 1150 mhz aan. Dat klopt wel als je uitgaat van een 100 fsb.... Maar ik wil 'm op 1533 hebben, dus zet ik de fsb op 133 met een multiplier van 11,5

Mooi niet dat ie dat doet. Hij wil niet eens posten... Heb de bios al geflashed met de laatste versie, maar dat maakt geen fluit uit...

Iemand een idee waar het aan kan liggen. Ik word langzaam gek hier ;(

Verba Volant, scripta manent. En de rest...

Verwijderd

ach amd

dan krijg je dat he!!

koop en p4 nergens last van

Verwijderd

Wat EEN LOOS antwoord :(
echt weer FLAME uitdaging...

Probeer hem is op Jumper mode... werkt dat niet dan Jumperless mode

• Terrible

Terrible

'Einstein was a tweaker'

Topicstarter
Op zondag 04 november 2001 23:27 schreef donicpiranja het volgende:
ach amd

dan krijg je dat he!!

Zeker de leukste thuis... :(

Heb net op MSI forum gekeken en zijn tal van mensen die hetzelfde probleem hebben. Is er iemand die z'n fsb met de bios succesvol op 133 heeft gekregen? Zo ja, hoe?

Ennuh, als ik de vcore verhoog, wat is dan aan te raden? Dacht zelf aan 1,75 ofzo...

Verwijderd

Vcore voor XP is 1.75V maar anyway dat mag niet uitmaken (lijkt mij). Je kan echt wel zonder gevaar 0.1 V boven het aanbevolen Voltage gaan en kijken of het uitmaakt. Maar ik zou gewoon contact opnemen met de winkel

• Terrible

Terrible

'Einstein was a tweaker'

Topicstarter
Vind dit toch wel diep triest. De plank in kwestie zou bij uitstek geschikt zijn voor XP proc. Dat staat zelfs met }:O letters in de handleiding.

Is er iemand die met deze plank tijdens post een herkenning krijgt van de Athlon XP (1800+)???

Toevoeging: naast het ge-eikel met de bios die de proc. niet herkent, ervaar ik nu ook ellende met een telkens hangend keyboard. eerste reactie: mobo verrot. Maar bij nader inzien, komt dit probleem (zie msi-forum) verdacht vaak voor. |:(

Bij deze dus de waarschuwing voor potentiele kopers: MSI K7T266 Pro2 rammelt aan alle kanten. Heb me hele weekend verkloot aan het ding en morgen gaat ie mooi zuruck naar de winkel... pokkeding!!! :(

Verwijderd

Ik heb meer gesodemieter met SuperMicro gehad dan met dit uitstekende bord; geen dus. 'Load Setup Defaults' bij de eerste keer booten. Zet vervolgens je fsb op 133, that's it. En fatsoenlijk geheugen natuurlijk, neem Crucial of Infineon.

Er is welgeteld _1_ issue met de MSI K7T266 PRO2: wanneer je t lef hebt 'critical temperature notification' in je bios te enablen, is DMA mode op t 2e IDE kanaal niet langer mogelijk (tenzij je alles op slave zet). Ik geef toe, n maffe kwestie, die in n volgend bios wel verholpen zal worden.

Errug fraai bord.

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 23:27 schreef donicpiranja het volgende:
ach amd

dan krijg je dat he!!

Haha..wat ben jij een eikel zeg..

Als je niets kunt bijdragen wat aan de oplossing van de topicstarter kan helpen, laat het dan.. en dan al helemaal zo'n lame opmerking plaatsen, waar slaat dat nou op?

Ga je broertje pesten ofzo!

Verwijderd

ik ga deze week dit MSI bordje bestellen met een XP1600+... zijn daar bekende issues mee of geld bovenstaande alleen voor de XP1800+ ?

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
aiai...
wil volgende week ook dit mobo met zelfde proc halen...
wat is die link naar dat forum?

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
is er misschien een bios update voor je bord?

Verwijderd

UHHH jongens ik heb nergens last van hoor, succesvol op 133 draaien een ATHLON XP 1600+ ga morgen de 1800+ testen maar met de 1600+ zover geen problemen, heb er al twee gebouwd. Ik laat ut je weten zodra ik met de 1800+ klaar ben. K??? Tot zover SUCCES ermee. P.S. Probeer eens de default bios settings en dan alleen de fsb op 133 zetten kijken wat ie dan doet, verder niks wijzigen (ik ga er vanuit dat je test met slechts een videokaart proc geheugen en moederbord zonder verdere hardware eraan hangen. Toch??? Ja je weet ut nooit. Ok succes

• tjAb
Op maandag 05 november 2001 21:20 schreef The_Intersector het volgende:
UHHH jongens ik heb nergens last van hoor, succesvol op 133 draaien een ATHLON XP 1600+ ga morgen de 1800+ testen maar met de 1600+ zover geen problemen, heb er al twee gebouwd. Ik laat ut je weten zodra ik met de 1800+ klaar ben. K??? Tot zover SUCCES ermee. P.S. Probeer eens de default bios settings en dan alleen de fsb op 133 zetten kijken wat ie dan doet, verder niks wijzigen (ik ga er vanuit dat je test met slechts een videokaart proc geheugen en moederbord zonder verdere hardware eraan hangen. Toch??? Ja je weet ut nooit. Ok succes
hmm dit klinkt al wat beter :)

• Terrible

Terrible

'Einstein was a tweaker'

Topicstarter
Heb het euvel ontdekt!!! Eerst dacht ik dat het aan de voeding lag, toen aan het geheugen, toen aan de vga-kaart, toen aan de usb brackets, toen aan de koeler... maar nix hoor...

Wat blijkt: Als je de plank te strak in je kast propt, dan gaat ie zeuren op een 133 fsb... Echt frappant. Heb het zelf geprobeerd. Als ik met m'n vinger de plank rechtgedrukt hield, dan ging het goed. Liet ik los, dan klapte ie eruit... Hoezo bizar? :?

Daarom raad ik iedereen aan die deze plank wil aanschaffen: Zorg voor een goede ondergrond zodat je de plank niet krom duwt wanneer je de kaarten monteert. Die kloterige pinnetjes waar je schroefjes indraait, zijn niet toereikend en trekken de plank krom.

BTW: Wil je weten wat er allemaal speelt met dit bord, check dan www.msi.com.tw en klik op forum.

Nu loopt ie als een zonnetje en Terrible is :Y)

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 09:56

Borry

prutsen is mijn leven

Kan toch nog wel zijn dat je ergens een haarscheurtje in je mobo hebt zitten of een slechte soldeerverbinding want dit is niet normaal, houd hem goed in de gaten vooral als hij warm wordt.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Verwijderd

Toen ik 2 weken geleden besloot over te stappen op AMD kreeg ik het idee om de verschillende moederbord forums maar eens langs te fietsen en wat bleek: met alle borden van ieder merk speelt er zogenaamd van alles... 'Maar vanwaar toch al die enthusiaste (MSI,Epox) reviews?' dacht ik.

Laten we eerlijk wezen mensen; het merendeel van de problemen wordt veroorzaakt door "user failure", brak geheugen, slappe voedingen of slechte drivers.

Voor wat betreft de MSI K7T266 PRO2:

Load Setup Defaults > stel je fsb in > controleer of onder 'power management' 'critical temperature notification' op disabled staat (ivm de eerder genoemde IDE/DMA kwestie) > installeer OS, evt. service packs, VIA 4-in-1 434v (of hoger), DirectX8, en dan pas de drivers voor de rest.

Oja, d'Athlon XP1800+ werkt uiteraard prima op deze plank; mijn (unlocked) 1800+ werd direct herkend en haalt op 1,80V moeiteloos 1700mhz. Voor de 1700+ bezitters onder ons: deze wordt onder t 3.0 bios herkend als 1800+. Schrik niet wanneer je naar 3.1 flasht; de eerste keer booten geeft n checksum error, hehe.

Well, have phun, and give Intel a run for its money, ook kwa stabiliteit!

• tjAb
Op dinsdag 06 november 2001 11:28 schreef deGrad het volgende:
[knip]
Voor wat betreft de MSI K7T266 PRO2:

Load Setup Defaults > stel je fsb in > controleer of onder 'power management' 'critical temperature notification' op disabled staat (ivm de eerder genoemde IDE/DMA kwestie) > installeer OS, evt. service packs, VIA 4-in-1 434v (of hoger), DirectX8, en dan pas de drivers voor de rest.

[/knip]
ehm heb je daar ook linkje van..??
wil daar wel wat meer over weten..

Verwijderd

was net van plan die msi te gaan halen, maar krijg nu mijn twijfels :?

• tjAb
Op dinsdag 06 november 2001 23:04 schreef cONEction het volgende:
was net van plan die msi te gaan halen, maar krijg nu mijn twijfels :?
hehe je bent niet de enigste...maar vind het wel zwaar klote dit

Verwijderd

Zit er geen jumper op dat bord, waarmee je kunt aangeven of je een 100 of 133 proc gebruikt?, die zit namelijk wel op mijn k7t turbo.
Als je de jumper verwijdert gaat ie op 133 lopen en als je em laat zitten op 100 <-- zo staat et in mijn handleiding, weet niet of voor die k7t266 etzelfde geld.

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Op maandag 05 november 2001 22:09 schreef Terrible het volgende:
Heb het euvel ontdekt!!! Eerst dacht ik dat het aan de voeding lag, toen aan het geheugen, toen aan de vga-kaart, toen aan de usb brackets, toen aan de koeler... maar nix hoor...

Wat blijkt: Als je de plank te strak in je kast propt, dan gaat ie zeuren op een 133 fsb... Echt frappant. Heb het zelf geprobeerd. Als ik met m'n vinger de plank rechtgedrukt hield, dan ging het goed. Liet ik los, dan klapte ie eruit... Hoezo bizar? :?

Daarom raad ik iedereen aan die deze plank wil aanschaffen: Zorg voor een goede ondergrond zodat je de plank niet krom duwt wanneer je de kaarten monteert. Die kloterige pinnetjes waar je schroefjes indraait, zijn niet toereikend en trekken de plank krom.

BTW: Wil je weten wat er allemaal speelt met dit bord, check dan www.msi.com.tw en klik op forum.

Nu loopt ie als een zonnetje en Terrible is :Y)
Ik zou dit toch maar effe voorleggen bij de winkel waar je het bordje gekocht heb,zoals eerder al gemeld werd er kon wel eens een haarscheurtje ergens zitten. Toch lullig als je na verloop van tijd in éné tegen problemen aanloopt, als je een ander kaartje plaatst, ide connector opnieuw erin duwt of geheugen plaatst en de boel begeeft het. Over eventuele vreemde instabiliteits problemen hebben ik het dan nog niet eens. Heb dit zelf ook als eens meegemaakt, ide connector losgehad opnieuw geplaatst en moederbord naar de klote. Volgens mij toch maar even een ander plankje halen.

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

• Terrible

Terrible

'Einstein was a tweaker'

Topicstarter
Heb het bordje voor de zekerheid omgeruild. Winkel deed vrij moeilijk omdat de plank op hun testbank gewoon stabiel draaide. Uiteindelijk kreeg ik het voordeel van de twijfel. Heb nu de plank niet al te strak aangedraaid en voor voldoende steun gezorgd.

Ut 'probleem' is echter wel bekend, check het forum maar eens op de MSI site. Er zijn talloze mensen die de fsb niet op 133 krijgen. Ut is niet een jumper maar een bios instelling en die laatste zorgt voor de troubles. Dit in combinatie met het brakke mobo dat ik had, zorgt voor een ware hersenkraker :(

Nu draait ie prima, maar vaag blijft het wel. Volgende keer ga ik gewoon weer voor een Asus. Nog nooit problemen mee gehad.

Verwijderd

Nieuw BIOS 3.2 is uit... misschien dat ze er inmiddels iets op hebben gevonden

• Terrible

Terrible

'Einstein was a tweaker'

Topicstarter
Ga 'm gelijk ff halen. Veel slechter dan ie nu is, kan bijna niet ;(

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Mmmm, vreemd! Heb vanmiddag m'n K7T266Pro2-RU + AthlonXP1800+ binnen gekregen en ik heb 'm nu volop draaiende op 1533MHz! No problemos!
Biosversie weet ik ff niet (zal eens nakijken)
Alles werkt prima hier op W2K Prof. SP2.

Opvallend tot nu toe:

-Memscores in SiSoftSandra001 vallen nog iets tegen (619/611), net als FileSystemBenchmark (24900 = weinig voor RAID 0);
-Motherboard/CPU temp erg laag (32/40 graden, idle dat wel);
-Superstabiel, sinds Raid0 stripset aanmaak (lastig voor beginners als ik ;) )nog geen enkele foutmelding kunnen ontdekken.

Ik hoop met wat nieuwe drivers de getalletjes nog wat hoger te krijgen, maar 'gevoelsmatig' is het systeem lekker snel en erg stabiel.

Nog ff een paar dagen alles default draaien en dan ga ik een en ander o'clocken.

Volvo V70 D5 my2011

Verwijderd

Okay MSI valt bij dez af voor mijn keuze :(

• Borry

Borry

prutsen is mijn leven

Bios ver. 3.2 is uit.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 01:46 schreef funksngrooves het volgende:
Okay MSI valt bij dez af voor mijn keuze :(
huh waarom :?

Alsof andere boards wel superprobleemloos zouden zijn? Zoals al gezegd, vaak komt dit door fouten van gebruikers. En ja dat het ene mobo gevoeliger is dan het andere voor verbuiging betekent niet dat dat merk boarden slechter zou zijn. Dit is denk ik een geval van verrot board (slechte SMD soldering ofzo)...

Wat ik een griezeliger idee vind is dat het met veel moeite omgeruilde board misschien wel gewoon weer de verkoop ingaat :'(

Verwijderd

Heb je de jumper op het MB wel omgezet :?

Dus van 100FBS naar 133FBS, volgens mij is dat dus niet gebeurd!!

Hij staat defauld namelijk op 100FBS...

succes,

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 15:57
Stuur gewoon terug

koop dan een asus A7V266-e

dan heb je meteen die KT266A

lijkt me goed

ik heb nu de A7v266 die had die prob ook

naar flashen bios detect ie meteen die XP 1800+

vcore staat op 1.80

maybe dat dat helpt

Verwijderd

Ik sluit me aan op Falcon M, ik heb eveneens een 1800+ op de MSI geprikt, FSB naar 133 gezet en klaar! Wat wellicht wel prettig is, is dat ik het geheel in een A-Open HQ08 gezet heb en dus wel lekker de ruimte heb om het geheel op een goede manier te monteren :).

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 10:56 schreef Vision-450 het volgende:
Ik sluit me aan op Falcon M, ik heb eveneens een 1800+ op de MSI geprikt, FSB naar 133 gezet en klaar! Wat wellicht wel prettig is, is dat ik het geheel in een A-Open HQ08 gezet heb en dus wel lekker de ruimte heb om het geheel op een goede manier te monteren :).
Ik denk ook dat dit een installatie fout is,
hiero ook geen problemen !
Heb het zelfde MB + CPU >:)

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Op woensdag 07 november 2001 10:49 schreef Orcie het volgende:
Stuur gewoon terug

koop dan een asus A7V266-e

dan heb je meteen die KT266A

lijkt me goed

ik heb nu de A7v266 die had die prob ook

naar flashen bios detect ie meteen die XP 1800+

vcore staat op 1.80

maybe dat dat helpt
Jij hebt denk ik weinig verstand van dit bord. Dit bord heeft dus WEL het VIA KT266A chipset.

Verwijderd

jullie zeiken MSI wel af, maar ik heb het zelfde probleem met asus a7v266 (TB1400)wat kan ik doen?

bios flashen zou dat helpen

• The PyroPath
  • Laatst online: 11:27

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Hoe izjn verder de bevindingen van dit bord, ik wil deze namelijk aan gaan schaffen omdat ik ook een tevreden MSI K7T Pro II met KT133 gebruiker ben, maar wil ff wat weten:

-zijn er nu meer opties in de bios die het overklokken bevorderen? (handmatig instellen cas2 enzo?)

-issie een beetje snel vergeleken met de rest?

-zijn er meer problemen dan de hier genoemde?

Breek je nek voorzichtig

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Op woensdag 07 november 2001 01:16 schreef FalconM het volgende:
Mmmm, vreemd! Heb vanmiddag m'n K7T266Pro2-RU + AthlonXP1800+ binnen gekregen en ik heb 'm nu volop draaiende op 1533MHz! No problemos!
Biosversie weet ik ff niet (zal eens nakijken)
Alles werkt prima hier op W2K Prof. SP2.

Opvallend tot nu toe:

-Memscores in SiSoftSandra001 vallen nog iets tegen (619/611), net als FileSystemBenchmark (24900 = weinig voor RAID 0);
-Motherboard/CPU temp erg laag (32/40 graden, idle dat wel);
-Memscores: da's wel erg traag ja, met dit beestje zou je toch rond de 800 moeten zitten

-CPU temp: heb ik ook, is niet verbazend, aangezien er geen probe onder tegen de CPU aan drukt bij dit motherboard. En hij meet de temp ook niet via de ingebouwde XP sensor als je dat soms mocht denken

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ff een update voor de belangstellenden, nu op 1610Mhz en 140MHz FSB (die scores van gisteren waren zonder BIOS optimalisatie):

Sisoft Membench: 809/763 (moaw, nog niet echt snel voor 140Mhz FSB)
Sisoft CPUBench: 4425/221 :)
Sisoft MultiMBench: 8788/10125 :)
Sisoft FileSysbench: 28792 :( (nog steeds niet echt optimaal, zal wel aan de bloksize van de RAID-array liggen, weet iemand of ik die kan wijzigen zonder alles opnieuw te installeren?)

DNet }:O : 5,829,371 keys/sec :)

3DMark2001: 4284 3DMarks (DetonatorXP v22.50) :)

Dit alles onder W2K Prof SP2.

Volvo V70 D5 my2011

• Gamer
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/gamer/bench.JPG

cas 2-3-3 266 mhz, met samsung ram op msi k7t266 pro 2 raid.

vind het een zeer stabiel bordje, de 1800+ is nog in aantocht.
ik zou zeggen aanrader.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

mmm, ik zou ook wel leuke posts willen doen van mijn scores. maar helaas heeft mijn MSI K7T266 pro2-ru met XP1500+ maar ongeveer 2 uur gedraaid. daarna een lekkere freeze en vervolgens 4 rode d-leds. niet echt tof dus. maar ja, plankie vandaag weer terug gestuurd samen met cpu en mem.
wachten op wat er komen gaat..........
de tijd dat het spul liep, liep het wel errug lekker moet ik zeggen. voordat mijn monitor aansprong was winXP al aan het booten.
dus wachten op een nieuwe plank en dan weer opnieuw proberen!
;)

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik kan niet zeggen dat mijn XP1700+ en MSI bordje hier problemen gegeven hebben. Alles op heb mobo prikken, BIOS ff instellen, en gaan... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Huist inderdaad een probleempje met dit bord
heb ik afgelopen week gemerkt tijdens assemblage.
als je in de bios de fsb verandert van waar hij standaard op
staat. boot dus niet meer.
even een cmos clear en in de bios "optimized defaults"
loaden dat doet de trick.. zorg er trouwens dan wel voor dat je pc-2100 drr hebt en geen pc-1600 i.v.m je fsb.

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 00:03 schreef kRiTz_C het volgende:
Huist inderdaad een probleempje met dit bord
heb ik afgelopen week gemerkt tijdens assemblage.
als je in de bios de fsb verandert van waar hij standaard op
staat. boot dus niet meer.
even een cmos clear en in de bios "optimized defaults"
loaden dat doet de trick.. zorg er trouwens dan wel voor dat je pc-2100 drr hebt en geen pc-1600 i.v.m je fsb.
kunje ff duidelijker zijn, cmos clear?? :?
optimized default :?

help!

• tjAb
Op donderdag 08 november 2001 00:41 schreef Volley het volgende:

[..]

kunje ff duidelijker zijn, cmos clear?? :?
optimized default :?

help!
ja pcies...
die cmos clear...moet je toch ff 2 dingen kortsluiten of niet? (of batterij er ff uit)
hoe werkt dat ook alweer

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 22:55

MartNL

&nbsp;

Op donderdag 08 november 2001 13:07 schreef tjAb82 het volgende:

[..]

ja pcies...
die cmos clear...moet je toch ff 2 dingen kortsluiten of niet? (of batterij er ff uit)
hoe werkt dat ook alweer
Effe in je moederbord boekje kijken. Dan zal er een wereld voor je opengaan. :)

• Speedy-J
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op woensdag 07 november 2001 21:17 schreef gamertothemax het volgende:
[afbeelding]

cas 2-3-3 266 mhz, met samsung ram op msi k7t266 pro 2 raid.

vind het een zeer stabiel bordje, de 1800+ is nog in aantocht.
ik zou zeggen aanrader.
Dit valt me wat tegen van die msi van jou :)
is hij oc ?
dit is mijn score op ee normale kt266
Afbeeldingslocatie: http://users.bart.nl/~multatul/boem.jpg
zie sig

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Op donderdag 08 november 2001 13:18 schreef MartNL het volgende:

[..]

Effe in je moederbord boekje kijken. Dan zal er een wereld voor je opengaan. :)
Soms vraag je je af hoe mensen een het voor elkaar krijgen een moederbord in te bouwen en draaidende te krijgen

• tjAb
Op donderdag 08 november 2001 13:29 schreef Cap het volgende:

[..]

Soms vraag je je af hoe mensen een het voor elkaar krijgen een moederbord in te bouwen en draaidende te krijgen
maar ik vind dingen van te voren weten altijd wel handig...
ik dit bord nml nog niet...maar ben van plan om te kopen..dus dat boekie kijken zal moeilijk gaan...

• Borry

Borry

prutsen is mijn leven

• Gamer

Gamer

Electrified

Op donderdag 08 november 2001 13:29 schreef Speedy-J het volgende:

[..]

Dit valt me wat tegen van die msi van jou :)
is hij oc ?
dit is mijn score op ee normale kt266
[afbeelding]
zie sig
niet overclockt, 266 mhz zoals ik al schreef.
komt nog wel, als het mushkin geheugen en de athlon xp na 3 weken besteld te zijn eindelijk binnen komt :( :(

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• tjAb
ehm la ma :)

• Gamer

Gamer

Electrified

yep is raid.

• tjAb
Op donderdag 08 november 2001 19:59 schreef gamertothemax het volgende:
yep is raid.
zag het net al :)
thnx

Pagina: 1