Logitech Optical Mouse+keyboard->SUCKS?

Pagina: 1
Acties:

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 10:09
iemand ook problemen met die logitech optical mouse +keyboard?(die zwarte set)

dan bedoel ik vooral EXTERN! dus hardware matig, software matig werkt alles goed, maar hardware matig is het niet echt naar mijn zin, heb dat ding nu ongeveer anderhakve maand, en NU al zijn batterijen van muis leeg (ik game er niet eens mee), terwijl ze bij memo zeiden dat ik er een half jaar van kon doen, tevens zijn er een aantal toetsen van mijn keyboard waarbij de letters al aan het vervagen zijn, da's wel erg snel naar mijn mening.

heeft hier iemand ook problemen mee, en/of zit er enige garantie op??

weet iemand of er al zo'n microsoft pakketje is??
dus optical,(draadloos of niet draadloos)

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:25

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Dat die letters al slijten, lijkt me niet in orde. Zelfs mijn El'cheapo BTC toetsenbordje van een geeltje heeft desondanks zijn zeer intensieve gebruik geen last van slijtende letters. Wel van gladde toetsen maarja dat boeit niet zo

/dev/null

• Bartez
ik doe veel F1RC spelen, en daarom zijn bij mij de a(gas) en z(remmen) al vrij onduidelijk geworden, ik heb er niet echt super last van, ik kan het nog wel lezen enzo, maar ik vind gewoon dat dat niet mag gebeuren voor een setprijs van 300 piek, en die batterijen enzo van die muis.....dat ding was al duur, zo wordt dat ding natuurlijk alleen maar duurder.

ps heeft mircrosoft niet zo'n setje??

• Bartez
schop :?

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Met een gewone cordless ball mouse + keyboard kan je er een halfjaar(zelf langer) mee doen ja, maar een optical lijkt me niet, die vreet wat meer.

Dat slijten hoort idd niet... heb hier alles Logitech en geen 1 keyboard toont een vorm van slijtage, lijkt me dus teruggaan.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
een draadloze muis met battarijen is eigenlijk gewoon bout ik heb een draadloze muis met oplaadbare battarijen en een docking station :)

Verwijderd

Ik vind het een geweldige set...heb hem nl ook! Tuurlijk zijn je batterijen zo leeg..weet je hoeveel het verbruikt? Daarnaast brand ALTIJD het lampje, dus ook al verbruikt dat niet zoveel, het is altijd veel sneller leeg als de gewone cordless meuk (Die ik ook heb gehad)

Mij hoor je dus niet klagen!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:32

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Mijn cordless optical muis houdt het maximaal 1 maand uit met de batterijen. Dus dat klopt, van de slijtage is niet normaal. Gewoon teruggaan naar de winkel.

Verwijderd

Daarnaast haal je 2 dingen door elkaar heen:"

Lees de doos waar het in zat:

toetsenbord: max. 6-12 maand
Muis: max 2-3 maand (bij normaal gebruik)

Of te wel..als je hem meer dan normaal gebruikt (wat iedereen hier zal doen) issie snel leeg ;)

Je hebt volgens de doos 5 jaar garantie, dus neem ik aan ook op de lettertjes e.d....gewoon terug gaan naar die memo-figuren (en meteen even wijzen op het verhaal van de levensduur!)

Verwijderd

ik ben blij met die muis maar kan je die toetsenborden ook los kopen?

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

kheb m zelf ook het setje, maar batterijtjes zijn nog niet leeg (gelukkig) voor de rest heb ik voor xtreme gaming een razor boomslang erbij en photoshoppen doek met een optical met een draadje. voor het beetje standaard surf en windoos werk gebruik ik wel mn draadloos. ook als ik met mn vriendin op bed lig DIVxjes te kijken is ideaal

Deze plek is te koop.

Verwijderd

hij lijkt mij ook ideaal. Heb hem besteld en moet nog binnen komen maar denk dat het wel een goede aanschaf is. Stop er gewoon oplaadbare batterijen in.
Pagina: 1