"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Maar de functionaliteit van de db op internet is erg beperkt. Je zou iets van categorieën kunnen bouwen, of een waarderings systeem (zodat bezoekers hun mening kunnen geven)..
Maar wat wil je nou precies met deze combinatie bereiken? (behalve dat het altijd leuk is om te klooien met dit soort dingen)
|_____vakje______|
[edit]
Doel: tja, de search een beetje uitbouwen, en meer dingen inbouwen om winamp te controleren
If it ain't broken it doesn't have enough features
anders bak ik ff een script dat elke 10 sec een ander nummer aanvraagt
Ja ik hoor nu hoe mensen mij 40 verschillende mp3's/min door m'n strot duwen, dus daar heb je geen scriptje voor nodigOp zondag 04 november 2001 22:49 schreef PlayR het volgende:
hoor jij de muziek ook?
anders bak ik ff een script dat elke 10 sec een ander nummer aanvraagt
Apache hoort het idd.Op zondag 04 november 2001 22:49 schreef PlayR het volgende:
hoor jij de muziek ook?
Kan, komt nog wel een check (of buffer (playlist?)) voor.anders bak ik ff een script dat elke 10 sec een ander nummer aanvraagt
lekker voor jeOp zondag 04 november 2001 22:51 schreef Apache het volgende:
[..]
Ja ik hoor nu hoe mensen mij 40 verschillende mp3's/min door m'n strot duwen, dus daar heb je geen scriptje voor nodig![]()
moet er binnenkort allemaal tussenuit dus
Maar Razor-x had idd ook al zoiets maar toen draaide winamp en de http server op dezelfde pc, nu gaat het internet -> servertje -> pc in netwerk
Principe blijft natuurlijk hetzelfde
[laatmaar]
Hmm, 'k heb er niet al te veel verstand van, maar kan je dit niet simpeler doen door PHP (met system()) een simpele executable (met argumenten o.i.d.) te laten starten die d.m.v. messages Winamp aanstuurt? Of heb je uitgebreidere ideeën met TCP?De koppeling van PHP naar Winamp wordt gedaan via TCP met een door mij in Delphi geschreven applicatie.
[/laatmaar]
nu gaat het internet -> servertje -> pc in netwerk
This can no longer be ignored.
Kan, maar volgens mij is het sneller om een TCP verbinding op te zetten en dan te sturen wat je wilt. Je kunt dan namelijk je Winamp op een andere machine draaien als waar je PHP op draait. En verder kun je met die oplossing van jou maar moeilijk iets opvragen, zoals de huidige song.Op zondag 04 november 2001 23:03 schreef Erik Jan het volgende:
[..]
Hmm, 'k heb er niet al te veel verstand van, maar kan je dit niet simpeler doen door PHP (met system()) een simpele executable (met argumenten o.i.d.) te laten starten die d.m.v. messages Winamp aanstuurt? Of heb je uitgebreidere ideeën met TCP?
[..]
Gaaf dat 't gelukt is heren !!
Kun je zelf toch doen?Op zondag 04 november 2001 23:11 schreef Flipke het volgende:
Mooi gedaan, alleen 1 ding... ZET g-spot af![]()
Verwijderd
DoneOp zondag 04 november 2001 23:11 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Kun je zelf toch doen?![]()
maar dit ziet er mooi uit hoor
Verwijderd
Uhu, heb je wel nodigOp zondag 04 november 2001 23:17 schreef jelmervos het volgende:
Eventuele floods worden door Winamp zelf afgevangen!
K'heb net atomic kitten uit de db moeten verwijderen, blijkbaar z'n programmers daar nogal gigantisch fan vanOp zondag 04 november 2001 23:26 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
[..]
Uhu, heb je wel nodig
* Apache heeft het laatste uur echt te vaak naar
Scheelt je weer een progie draaien.
Op de hierboven genoemde site staat toch ook welke er momenteel wordt gespeeld?Op maandag 05 november 2001 10:43 schreef DasH het volgende:
Wat mij leuk lijkt voor op sites is alleen de melding welke song er speelt. Zoiets kan ook met Pakasherra, zij het wat ingewikkelder waarschijnlijk. ( www.jv16.org )
Now Playing: Barthezz - On The Move [Radio Mix].mp3
- * Klikkerdeklik * -
Now Playing: BOZE TURK
de betaler vervuilt
Verwijderd
Dikke vette lolOp maandag 05 november 2001 15:07 schreef raptorix het volgende:
Een collega van mij heeft dit verleden jaar ook gemaakt voor de programmeurs afdeling, konden we tevens nummers uploaden, waar je dan credits voor kreeg, meer credits betekende meer votes, je kon ook een nummer wegstemmen en dan werd het nummer 2 credits duurderHelaas was na 2 weken Una Poloma Blanka onbetaalbaar geworden
Verwijderd
Gaaf! Er is interesse.Op zondag 04 november 2001 22:47 schreef Apache het volgende:
Als er interesse is wil ik de php-source cleanen en hier binnenkort een zipje posten ofzo
Yep, de binaries (van de WCS) worden zeker vrij gegeven als alle functionaliteit er in zitten. Dit is nog maar een test.Op maandag 05 november 2001 13:02 schreef Timpie2000 het volgende:
Word dit progrmma ook nog vrij gegeven of niet?
De source weet ik nog niet, moet ik ff over denken. Misschien is de source zo vies dat je hem niet eens wilt zien.
Ok, s'goed, k'spreek nog wel af met jelmervos wanneer en hoe we de release gaan aanpakkenOp maandag 05 november 2001 16:07 schreef Kyori het volgende:
[..]
Gaaf! Er is interesse.
btw die winamp COM objects werken die niet enkel als je ook de server op je localhost draait?
dit kan je in principe gewoon op je webhost zetten en naar je server thuis laten connecten, hoef je dus geen eigen webserver voor te hebben
Verwijderd
Wat ik heel graag zou willen weten: Zou je dit ook voor video's geschikt kunnen maken???
Ja, klopt. Maar dat is behoorlijk onhandig heb ik gemerkt (zag er makkelijk uit). Is het bij dit progje zo dat je geen webserverprog nodig hebt? Of wordt het een standalone progje? Dat is Pakkasherra namelijk wel. En misschien is het handig om een optie inbouwen om met of zonder DB te werken.Op maandag 05 november 2001 12:45 schreef jelmervos het volgende:
Op de hierboven genoemde site staat toch ook welke er momenteel wordt gespeeld?
Bestaat die broncode nog ergens (gratis natuurlijk)?Op maandag 05 november 2001 15:07 schreef raptorix het volgende:
Een collega van mij heeft dit verleden jaar ook gemaakt voor de programmeurs afdeling, konden we tevens nummers uploaden, waar je dan credits voor kreeg, meer credits betekende meer votes, je kon ook een nummer wegstemmen en dan werd het nummer 2 credits duurderHelaas was na 2 weken Una Poloma Blanka onbetaalbaar geworden
Ik zoek eigenlijk een dergelijk programma!
PHP + database is van Apache
WCS (Win32) is van jelmervos (mij dus)
Verwijderd
Ik ben van plan er nog een toplist in te bouwen zodat je kan zien welke nummers ik het meest luister.
Simpel: http://www.winamp.com/nsdnOp vrijdag 09 november 2001 17:32 schreef Stoel het volgende:
Hoe bestuur je winamp via Delphi ?
Kun je dit dan ook gebruiken om je Standalone PC mp3 player te bedienen via je netwerk ?
Yep, zoals ik uitgelegd heb werkt die Windows applicatie (Winamp Control System genaamd) gewoon via TCP, je kunt dus zelfs via Telnet Winamp bedienden (via het netwerk dus).Op vrijdag 09 november 2001 17:57 schreef The_wave het volgende:
C00l !
Kun je dit dan ook gebruiken om je Standalone PC mp3 player te bedienen via je netwerk ?
Tevens zal ik dan mijn binarie van de WCS vrijgeven.Op vrijdag 09 november 2001 18:38 schreef Apache het volgende:
Hehe, k'merkte aan m'n winamp dat deze topic weer vanboven stond, normaal gezien is de laatste uitbreinding op het script (+ code sweep) dit weekend af en post ik hier wel een linkje naar de zip
Ik krijg die Pakkasherra namelijk niet aan de praat.
Iemand anders wel?
[topic=319630]
Rustig. Smaken verschillen, gelukkig.Op vrijdag 16 november 2001 15:23 schreef freekweb het volgende:
Wat een ontzettende bagger muziek allemaal zeg, jezus, wat luisteren de mensen de laatste tijd slechte muziek zeg![]()
![]()
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Verwijderd
graag plz zsm de php & het delphi proggie om het zelf ook ff te testen..
sorry, had de vorige post niet gezien...
You can't have everything. Where would you put it?
tja, er blijken ook nog steeds mensen het maken van een forum leuk te vinden dusse..Op vrijdag 16 november 2001 22:01 schreef tweakerbee het volgende:
*zucht* lees ik dit. Denk ik, wat een stel gekken, wie gaat dat nou maken. Blijken ze niet eens de eerste te zijn. ALLE software bestaat in principe al. Beetje ontmoedigend. Wat is de lol van leren programmeren dan?
Hoezotweakerbee: ALLE software bestaat in principe al.
Iets maken wat nog niet bestaatWat is de lol van leren programmeren dan?
Hum laat onze nieuwe moderator dat maar niet lezenPlayR: tja, er blijken ook nog steeds mensen het maken van een forum leuk te vinden dusse..
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Nou, iig DIT bestond dus al, en al vanaf 1998 ook!Op vrijdag 16 november 2001 22:28 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Hoezo
ownee, die moet nog hard aan de slagOp vrijdag 16 november 2001 22:28 schreef mbravenboer het volgende:
Hum laat onze nieuwe moderator dat maar niet lezen.
boeie dat je een spelfoutje maaktOp vrijdag 16 november 2001 22:43 schreef jelmervos het volgende:
Boeie dat het al bestaad.
maar nee, het maakt idd niet echt uit, bij dit soort projectjes gaat het meer om het leren, en het zelf bereiken van een leuk en werkend product
Zelfs als het niet lukt leer je er nog van (waspgevoelens
ik heb dit niet geschreven om te leren ofzo, ik schreef dit omdat ik veel te vaak dubbele mp3's had, k'had ze op cd en soms wel 4 versie's op hd ... en uiteindelijk steeds meer uitgebreid, meer is er niet aan
naja, voor de leuke samenwerking en een werkend productje dat je zelf hebt gemaakt danOp vrijdag 16 november 2001 23:22 schreef Apache het volgende:
huh?
ik heb dit niet geschreven om te leren ofzo, ik schreef dit omdat ik veel te vaak dubbele mp3's had, k'had ze op cd en soms wel 4 versie's op hd ... en uiteindelijk steeds meer uitgebreid, meer is er niet aan
Idd, dit was een team van 2 man. Beetje weinig. Maar het ging perfect, en niet zoals bij Wasp.Op vrijdag 16 november 2001 23:28 schreef PlayR het volgende:
[..]
naja, voor de leuke samenwerking en een werkend productje dat je zelf hebt gemaakt dan
En dat ik spelfouten maak: boeie, doe ik wel vaker, trek het je niet aan. Toch leer ik er wel van.
Jij bent duidelijk geen programmeur? De meeste software bestaat wel, maar als je zelf dingen gaat zitten maken snap je tenminste hoe iets werkt! 't is gewoon de uitdaging die je er toe brengt iets te maken denk ik..Op vrijdag 16 november 2001 22:01 schreef tweakerbee het volgende:
*zucht* lees ik dit. Denk ik, wat een stel gekken, wie gaat dat nou maken. Blijken ze niet eens de eerste te zijn. ALLE software bestaat in principe al. Beetje ontmoedigend. Wat is de lol van leren programmeren dan?
Idd, dat is de gedachte er achter.Op zaterdag 17 november 2001 00:44 schreef GerbenW het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen programmeur? De meeste software bestaat wel, maar als je zelf dingen gaat zitten maken snap je tenminste hoe iets werkt! 't is gewoon de uitdaging die je er toe brengt iets te maken denk ik..
Voor dat we hier aan gebonnen heb ik niet eens gekeken of het al bestond, ik ging het gewoon maken. Leuk om te doen toch?
Ik denk dat hetzelfde voor Apache ook geldt, maar kan moeilijk voor hem spreken.
Verwijderd
Wat is dan het nut van een koppeling met je webserver
mjah, je kan moeilijk wcs altijd laten draaien, aangezien winamp automatisch opstart wanneer iemand een song begint te spelen, dus gisteren avp2 plots winamp ... daarnet divxje via tv-out, plots weer winamp ...Op zaterdag 17 november 2001 01:26 schreef arjanscholl het volgende:
Hey is dat een cool nummer Apache? "Connection refused"?
ik laat hem zoveel mogelijk draaien als demonstratie, s'nachts ook (gewoon speakers af)