Toon posts:

[X] Mac OS X op Linux

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is het mogelijk om op Linux een Mac OS X theme te draaien, of iets dat ook zulke mooie grafische effecten heeft, het zoeven van venstertjes enzo

ik heb me zelfs laten vertellen dat er iets voor Linux bestond dat dit zoeven en morfen mogelijk maakte door 3D-acceleratie van bijvoorbeeld een geforceje

ik heb al verschillende keren gehoord dat het kan, maar nog nooit echte links ernaar gevonden

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 22:35 schreef Noble_Paladin het volgende:
is het mogelijk om op Linux een Mac OS X theme te draaien, of iets dat ook zulke mooie grafische effecten heeft, het zoeven van venstertjes enzo

ik heb me zelfs laten vertellen dat er iets voor Linux bestond dat dit zoeven en morfen mogelijk maakte door 3D-acceleratie van bijvoorbeeld een geforceje

ik heb al verschillende keren gehoord dat het kan, maar nog nooit echte links ernaar gevonden
vensters zoeven niet :? nja, ga naar themes.org en zoek daar es op 'Aqua' of 'OS X'

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je veel 'Zoeven' en andere eye-candy wilt moet je eens kijken naar enlightenment (window manager), met een beetje geluk is daar ook nog een Aqua theme voor.

Verwijderd

Je kan je hele systeem Aqua-iseren.

Er zijn Aqua themes voor GTK (alle gnome apps), QT (alle KDE apps) en inderdaad voor Enlightenment voor de windowmanager.

Als je die themes allemaal installeert dan ziet heel veel van je desktop er Aqua uit.

Verder kan je natuurlijk ook gewoon een Mac kopen want zo mooi als "the real thing" krijg je het toch nooit. >:)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

Op zondag 04 november 2001 22:35 schreef Noble_Paladin het volgende:
dat kan niet, want het zijn 2D vectoren... er si zelfs bar weinig acceleratie van 2D curves bij vrijwel elk kaart...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
waar vind ik themes voo enlightement, als ik naar e.themes.org ga krijg ik constant een leeg scherm
Pagina: 1