Toon posts:

[flash] *.mpg of *.avi -> swf

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had gehoord dat er een tool is om filmpjes zoals mpeg en avi etc om te zetten zijn naar swf.
Ik weet niet of het waar is, maar het zou wel cool zijn :)

Weet iemand toevallig of er een derglijk programma bestaat en zo ja hoe de kwaliteit daarvan is en waar ik een shareware versie of freeware (ik weet niet of het een betalaald progje is) versie kan krijgen (geen warezrequest)

Verwijderd

ik heb het zelf eens een beetje geprobeerd, met Ulead GIF animator. Gewoon het stukje film opslaan in losse plaatjes (frames) en deze in juist volgorde importeren in Flash.

Ik kreeg toen wel enorme groot (dus op web;trage) filmpjes, maar wie weet is er inmiddels een verbeterde techniek!? :?

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Je kan in flash gewoon AVI of MPEG (1 van de 2, weet niet uit m'n hoofd welke) Importeren, converteren naar Movie Object (F8) en dan invoegen in je Flash animatie.. exporteren en voila

suc6

Verwijderd

Adobe afterFX exporteert naar swf

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Wildform's Flix is een geweldig programma, wat me vele uren _had_ kunnen besparen als het eerder op de markt was geweest ( valt het nooit op, dat zulke geweldige tools pas NADAT je veel uren werk hebt besteed op de markt komen :'( )

Bovendien met $99 veel betaalbaarder dan Adobe AfterFX

:)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 23:29 schreef oh,when? het volgende:
Wildform's Flix is een geweldig programma, wat me vele uren _had_ kunnen besparen als het eerder op de markt was geweest ( valt het nooit op, dat zulke geweldige tools pas NADAT je veel uren werk hebt besteed op de markt komen :'( )

Bovendien met $99 veel betaalbaarder dan Adobe AfterFX

Flix is fijn ja, maar kwali is laag, en let er ook op dat je de .3 update hebt, ik heb vele fijne crashes gehad....pas in NY wisten de wildform boys me te vertellen dat ze een update hadden.....

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

sja, ik von de kwaliteit ook niet om te springen,
liever mijn flash eroverheen en omheen bouwen en een stream gebruiken

Stoer; Marduq

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 05 november 2001 02:23 schreef XangadiX het volgende:
sja, ik von de kwaliteit ook niet om te springen,
liever mijn flash eroverheen en omheen bouwen en een stream gebruiken
over de kwaliteit valt te twisten, echter ik denk dat Flix toch wel het programma was waar de topicstarter naar op zoek was. Er zijn tig manieren om video in flash te stoppen/faken, echter de manier erop is voor ieder doel verschillend.

• CdRwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09-2024

CdRwin

Op zondag 04 november 2001 23:23 schreef Snow-in-a-can het volgende:
Adobe afterFX exporteert naar swf
ja dat gebruik ik zelf ook altijd. ;)
werkt super, maar in jou geval wel prijzig:p

www.Qbox.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt :)
Ik ws naar flix opzoek.... ik weet het nu weer ik had het in een magezine gelezen maar ws de naam kwijt.

Ik zal zo eens kijken of ze een shareware versie hebben want ik wil het natuurlijk wel eventje proberen :)

En dan pearl harbor (ja ik heb hem al op dvd) ff naar swf zetten ;) ;)

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat ze geen demo hebben :'(

Daar moet ik eens goed over nadenken voordat ik een programma ga kopen zonder shareware versie, ook al is het maar 99$

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 05 november 2001 20:49 schreef funksngrooves het volgende:
Jammer dat ze geen demo hebben :'(
Eens goed op de site kijken helpt vaak. :)

Download Wildform Flix for Windows Demo (2.2MB)

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
met een omweg:

Mpeg openen met Camtasia (shareware), exporteren als gif (geluid ben je al kwijt dan) en .gif kan je openen met flash :)
Pagina: 1