Verschil in monitoren?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Zit er tegenwoordig nou echt zon verschil tussen monitoren?
Ik moet voor iemand een systeem samenstellen met een bijpassende 19" monitor. Zelf dacht ik, vooral vanwege de prijs natuurlijk, aan de 19" LITEON 0.27dp met 3jaar Onsite voor 675 piekies. Doe ik hier verstandig aan of zijn er hier mensen met slechte ervaringen of vermoedens?

/search plat, ****zooi

Thx

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
nou mensen kom op zeg is me vraag niet duidelijk of iets dergelijks? Ik kan dus absoluut helemaal nix vinden verder over deze monitor. De vraag is of mensen dat ding goed lijkt of niet, ik heb niet zon kijk op monitoren... :(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Ik vind 0.27 dp wel aardig hoog, maar ok.

Prijs technisch lijkt het me wel in orde.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:40

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op zondag 04 november 2001 22:20 schreef caesartje het volgende:
nou mensen kom op zeg is me vraag niet duidelijk of iets dergelijks? Ik kan dus absoluut helemaal nix vinden verder over deze monitor. De vraag is of mensen dat ding goed lijkt of niet, ik heb niet zon kijk op monitoren... :(
Pfff, wat een kapsones. Na 10 minuten de thread al schoppen en dan nog met een dergelijke "tone of voice" en zo'n kwaad smiley erbij...

Bij mij gebeurt er dan dit:

*klik*

Da's het geluid van een knop die omschakelt. Van "behulpzaam" naar "zak maar in de stront". >:)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Op maandag 05 november 2001 00:04 schreef Reyn_Eaglestorm het volgende:

[..]

Pfff, wat een kapsones. Na 10 minuten de thread al schoppen en dan nog met een dergelijke "tone of voice" en zo'n kwaad smiley erbij...

Bij mij gebeurt er dan dit:

*klik*

Da's het geluid van een knop die omschakelt. Van "behulpzaam" naar "zak maar in de stront". >:)
* Redje *klikt* mee :)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
* Kev0867 *klikt* mee, en laat dit topic maar voor gezien :)

Verwijderd

Ik maak ff een andere klik, wat vriendelijk om hulp vragen mag best en er is een alternatieve search, nl. http://onno.dhs.org
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.