Toon posts:

cdrwin copieert niet goed!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een maatje van mij heeft onlangs een plextor 16x10x32 fikker gekocht..Als hij met clone cd fikt gaat alles goed ,maar doet hij het met cdrwin 4.0 of een andere versie, dan werkt de cd niet.Waar kan dat aan liggen!

en nee de search werkt niet anders had ik dat wel eerst geprobeert!.alvast bedankt!

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

CDRWin met een illegale key?

Ging ie dan geen onderzetters fikken?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-04 12:49

DarkSide

theres no place like ::1

IDD
Hij pakt gewoon de key. Hij brandt gewoon. Maar daarna.....helaas pindakaas.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

De gebrande CDR niet 'afgesloten' misschien ?

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:56

B4tman_DH

To the Bat.....

Nee het komt iid door die Key

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 22:08 schreef timeout het volgende:
Een maatje van mij heeft onlangs een plextor 16x10x32 fikker gekocht..Als hij met clone cd fikt gaat alles goed ,maar doet hij het met cdrwin 4.0 of een andere versie, dan werkt de cd niet.Waar kan dat aan liggen!

en nee de search werkt niet anders had ik dat wel eerst geprobeert!.alvast bedankt!
Inderdaad een regkey probleem lijkt me. CDRwin heeft als "leuke" bijwerking dat hij illegale serials WEL accepteert, maar daarna gaatie zo nu en dan onderzetters branden door de CD te vullen met "ruis".... :o

Oftewel gewoon het origineel kopen *D
(of een goeie serial ofvissen natuurlijk :P )

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Wat dacht je van de kopieerbeveiliging van CD's? CloneCD kan een aantal van die beveiligingen gewoon meekopieren omdat het een RAW mode van schrijven gebruikt. CDRWin doet dat niet, dus kan sommige kopieerbeveiligingen niet kopieren. Wanneer je het proggie van de kopie-CD start, ziet ie dat de CD niet origineel is en start dan ook niet op.

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Verwijderd

Topicstarter
het is wel een raar probleem want het heeft altijd gewerkt.ook met mijn gekochte reg. code...jawel een gekochte versie....maar close last session aanvinken kan het probleem mischien wel oplossen...bedankt alvast!!!;>)
Pagina: 1