You're so fucking special. I wish I was special.
ik ben zelf van de peltier af gestapt omdat de warmte die hij afgaf meer was dan het koellichaam kon koelen met als gevolg dat ie zonder pelt.koeler bleef als met,aleen met water koeling scheelde het wel.
ff over de voeding,je kan het beste bij de electronica dump een 6 ampere 15volt trafo kopen en dan gelijk richten met een brugcel(hebben ze daar ook)zij kunnen je ook wel uitleggen hoe je dat doet.
voor 30 piek moet je wel klaar zijn
ff over de voeding,je kan het beste bij de electronica dump een 6 ampere 15volt trafo kopen en dan gelijk richten met een brugcel(hebben ze daar ook)zij kunnen je ook wel uitleggen hoe je dat doet.
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
ik heb er een oude ibm voeding 8er hangen , die alleen voor de peltier aan et werk is .
was door een reorganisatie bij ons op et werk vrijgekomen uit een server .
was door een reorganisatie bij ons op et werk vrijgekomen uit een server .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Euhmmmmm, weet iemand in de omgeving van Zwolle een Electronica dump.
And The Only One
Ik heb inmiddels deel twee van de waterkoeling en casemodding guide op t.netgevonden, daar zit een hele mooie link naar een site over voedingen in.
Exposure
Exposure
FAKKERT ELECTRONICAOp zondag 04 november 2001 23:11 schreef Diamon het volgende:
Euhmmmmm, weet iemand in de omgeving van Zwolle een Electronica dump.
Th. A. Kempisstraat 126
8022 AC ZWOLLE
Tel: 038 - 453 23 57
DELTA ELECTRONICS
Noordweg 32
8262 BS KAMPEN
Tel.: 038 - 331 24 93
http://home01.wxs.nl/~Delta.Electronics/
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
Misschien een zwaardere PSU kopen?
Een 80 Watt pelt kun je wel op een 340Watt PSU aansluiten.
Een 80 Watt pelt kun je wel op een 340Watt PSU aansluiten.
Kep hem nu op een 235W ofzo, daarom wil ik ook een andere voeding. En dan liever één op 14.4V ofzo, dan dat ik een 340W pcvoeding moet aanschaffen.
Exposure.
Exposure.
LOL, dertig gulden. En 6 Amperes gaat ook niet lukken. Ik weet niet wat een 80 watter wil, 8 of 9 ampere ofzo. En dertig gulden voor de trafo alleen haal je niet. Dan nog een relais, brug gelijkrichter+Koellichaam en ik raad 18000uF aan ofzo 16 volt.Op zondag 04 november 2001 22:48 schreef erikdeprik het volgende:
ik ben zelf van de peltier af gestapt omdat de warmte die hij afgaf meer was dan het koellichaam kon koelen met als gevolg dat ie zonder pelt.koeler bleef als met,aleen met water koeling scheelde het wel.
Pagina: 1