Toon posts:

Is het mogelijk dat mijn systeem het niet aan kan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak nu nog gebruik van een celeron 466, met een voodoo 2 en 128 Mb reepje.

Als ik oparation Flashpoint instaleer en hem voor het eerst wil spelen krijg ik telkens weer de foutmelding : Op.prheference failer. Of i.d.
En ga nou ff niet zeuren over Warrez en dat soort onzin want daar koop ik niets voor !!!

Ik wil alleen maar spelen en dat is dus niet mogelijk, ik heb hem al 20 keer opnieuw geinstaleerd maar ik krijg steeds de zelfde fout melding.
Bij anderen werkt de zelfde cd wel.Daarom de vraag: kan mijn systeem te traag zijn voor dit spel.Er is een Pentium 2 en 64 Mb/me sorry moet 16 Mb zijn grafische kaart voor nodig. Met die voodoo 2 van mij hoort die het ook te doen.
Wie weet een serieuze oplossing ?

Verwijderd

Zie je wel wat je schrijft....je hebt een Celeron 466 :? en een voodoo2 en 128mb intern

Systeemeisen zijn (zeg jij): PII en 64mb GFX card...nou dit komt dus nog lang niet overeen met jouw voodoo2 dacht ik....geef anders wat meer systeemgegevens

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

weet je wel zeker dat je het originele spel hebt??

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zondag 04 november 2001 21:59 schreef HansLinkSite het volgende:
Ik maak nu nog gebruik van een celeron 466, met een voodoo 2 en 128 Mb reepje.

Als ik oparation Flashpoint instaleer en hem voor het eerst wil spelen krijg ik telkens weer de foutmelding : Op.prheference failer. Of i.d.
En ga nou ff niet zeuren over Warrez en dat soort onzin want daar koop ik niets voor !!!

Ik wil alleen maar spelen en dat is dus niet mogelijk, ik heb hem al 20 keer opnieuw geinstaleerd maar ik krijg steeds de zelfde fout melding.
Bij anderen werkt de zelfde cd wel.Daarom de vraag: kan mijn systeem te traag zijn voor dit spel.Er is een Pentium 2 en 64 Mb grafische kaart voor nodig. Met die voodoo 2 van mij hoort die het ook te doen.
Wie weet een serieuze oplossing ?
bij mij deed ie het goed (specs: P2 (brakke)400mhz voodoo2 128ram)

Verwijderd

Topicstarter
Intel celeron processor, 466 Mhz
voodoo 2 = 8 Mb , maar werkt bij anderen wel !!!

Maar is het mogelijk dat je dan zo'n foutmelding krijgt ?
Die preference zijn er wel voor om je GFX instellingen te maken. Zou het met een 16 Mb wel lukken ?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 november 2001 22:24 schreef The_Operative het volgende:
weet je wel zeker dat je het originele spel hebt??
:r

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op zondag 04 november 2001 22:30 schreef HansLinkSite het volgende:

[..]

Nee, iets te letterlijk >:) .

Steam

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
als hij het bij andere wel doet dan denk ik dat het aan je systeem ligt ja.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zondag 04 november 2001 22:26 schreef HansLinkSite het volgende:
Intel celeron processor, 466 Mhz
voodoo 2 = 8 Mb , maar werkt bij anderen wel !!!

Maar is het mogelijk dat je dan zo'n foutmelding krijgt ?
Die preference zijn er wel voor om je GFX instellingen te maken. Zou het met een 16 Mb wel lukken ?
voodoo 2 is tog 12 mb? maarja heb je ieder geval wel de nieuwste drivers? hier kan je ze halen.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 20:38
voodoo2 heb je met verschillende "smaken" 8, 12 en 16 MB
mijn gok is dat je idd net de verkeerde voodoo hebt :)

spaar 300 piek op en koop een geforce 2 mx dan kan je weer een hele tijd vooruit

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Topicstarter
Okay, ik hou het er maar op dat ik te weinig Mb in mijn videokaart heb, ik had hem by the way al ge-update ja.

Hoezo 300 piek voor een geforce MX 2?? 215 ZUL JE BEDOELEN !

Ik zal wel eens kijken voor een ander kaartje, op de beurs zijn ze voor 125 piek al te koop, maar beursen vertrouw ik niet. :( Toch bedankt voor de medewerking.

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

215 ipv 300, dan hou je 85,- over, daar kun je Operation Flashpoint op een beurs wel voor krijgen ;)

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 10:44 schreef udenjpg het volgende:
215 ipv 300, dan hou je 85,- over, daar kun je Operation Flashpoint op een beurs wel voor krijgen ;)
HCC >:) >:)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-02 16:11
Op zondag 04 november 2001 22:30 schreef HansLinkSite het volgende:

[..]

Stel je eens niet zo aan, als je gewoon zegt dat je de originele hebt ben je klaar, en weten we dat het daar niet aan ligt |:(

Ik denk dat het aan Warrez ligt >:)

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Op zondag 04 november 2001 21:59 schreef HansLinkSite het volgende:

Bedoel je niet Twarrez volgens mij hoort dat namelijk in het audio en video forum. |:(

ontopic
Kan je niet nog een voodoo2 kopen en hem sli zetten dan ben je van het probleem af.

Vandaag is het feest en morgen ook.

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:59
Op maandag 05 november 2001 15:41 schreef GeJe het volgende:

[..]

Bedoel je niet Twarrez volgens mij hoort dat namelijk in het audio en video forum. |:(

ontopic
Kan je niet nog een voodoo2 kopen en hem sli zetten dan ben je van het probleem af.
Whahahaahah LOL :)

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-12-2025

reminder

oi....

AMD K6-2 @400Mhz
1X 256Mb ram
TNT-2 32MB

en flashpoint draait KLOTE :'(

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

Verwijderd

Topicstarter
Ja zeker weten de video kaart !!!!

Om het maar ff te laten weten. problem solved.

Verwijderd

Ik moet zeggen dat oparation Flashpoint zelfs niet 'lekker' draait op mijn medium systeem p733, 512mb, Geforce2 mx, WinXP... tja spellen worden steeds zwaarder zie Tribes2 of Max Payne.
Pagina: 1