S-VHS output, welke kaart kiezen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
ik weet het, er zullen vast meerdere topics over geweest zin, maar de search staat uit..

Momenteel probeer ik een MP3 bakkie in elkaar te flanzen , ik heb echter alleen een breedbeeld sony tv ter beschikking als beeldscherm.

Nu zoek ik dus een kaart met een fatsoenlijke beeldkwaliteit op S-VHS, maar welke moet ik nu kiezen. Er zijn er bergen maar welke geeft goed beeld.

De beelkwaliteit op VGA boeit me dus niet, alleen die van het S-VHS gedeelte, ik wil een beetje fatsoenlijk 800*600 beeld hebben zodat ik eventueel ook nog een niet al te heftig spelletje etc kan spelen.

maarja welke ? matrox ? geforce ? elsa ?

wie heeft ervaring hiermee ?

Zijn er mensen die een dergelijke oplossing hebben werken als een veredelde videorecorder ? werkt dit een beetje ?

IP Rocks

Verwijderd

ATI. Pak een All In Wonder 128 Pro, of als je wilt gamen een RADEON ViVO of A-I-W. Zijn echt top. Een Matrox Marvel is niet aan te raden vanwege geen ondersteuning voor W2K en XP.

Ati dus. Ik gebruik de All-In-Wonder 128 PRO icm een Duronnetje als DivX/DVD/Playstation/beeldbewerking etc etc.

Verwijderd

gewoon een matrox 16mb deulhead (g450)
deze kaart heeft het beste tv-oud die er maar is
ik heb hier de ati radeon vivo en een matrox g400 32mb deulheud
en ik heb ze allebij vergeleken en moet echt zeggen dat het beeld opbouw bij de matrox veel beter is dan die ati

oja de matrox heeft ook windows 2000 en xp drivers
en mog je spellen spelen dan moet je dat toch op 800\600 spelen en dat doet die matrox erg goed

102\786 ziet er niet uit op een tv

Verwijderd

oja mijn divx speler kon ik ook tv op nemen via een tv-rave kaartje en dat zacht er goed uit maar dan moet je wel een grote hardisk in stoppen (40g voor goed kwalitijd films)

wil je meer info email me maar

Verwijderd

Dit is met de search te vinden, als de gewone search niet werkt neem je http://onno.dhs.org

Dit topic is gesloten.