En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Verwijderd
Hij moet geen percentages maar hele pixels gebruiken:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <FRAMESET ROWS="93,*" cellpadding="1" border="0" frameborder="0" margin="0" framemargin="0">
<FRAME NAME="boven" SRC="BOVEN.HTM" noresize scrolling="no">
<FRAMESET COLS="121,*" cellpadding="1" border=0 frameborder=0 margin=0 framemargin=0>
<FRAME NAME="links" SRC="LINKs.HTM" noresize scrolling="no">
<FRAME NAME="rechts" SRC="RECHTs.HTM" noresize scrolling="no">
</FRAMESET>
<NOFRAMES> |
oei oei
Zorgt ook voor afstand tusen de twee frames.cellpadding="1"
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
Ik heb er niet lang naar gekeken. Leek teveel op FP troepOp zondag 04 november 2001 21:11 schreef dusty het volgende:
oei oei
[..]
Zorgt ook voor afstand tusen de twee frames.
t gaat volgens mij niet om de procenten of de cellpadding (die dr overigens niet in hoort volgens mij), maar wel om de framespacing...
Die procenten zijn makkelijk voor relativeit tov beeldscherm instellingen, vooral laten staan.
zet frame space="0" en dan zou dr geen ruimte moeten zijn.
ik heb ff gekeken op die site maar ze sloten naar mij id wel op elkaar aan
Die procenten zijn makkelijk voor relativeit tov beeldscherm instellingen, vooral laten staan.
netscape 4.7 rekent ze dan weer fijn om naar percentages
Stoer; Marduq
Verwijderd
we have a winnerOp zondag 04 november 2001 21:11 schreef dusty het volgende:
oei oei
[..]
Zorgt ook voor afstand tusen de twee frames.
<OFF TOPIC>
Super grover
Nou ben ik hier.................. en nou ben ik daaaaaaaaaar!!
"Maarja, daar red je het ook niet mee"
</OFF TOPIC
Cellpadding is idd ook voor afstand.. alles op 0, dan moet het lukken.. percentages of vaste waardes maakt geen f#ck uit
Super grover
</OFF TOPIC
Cellpadding is idd ook voor afstand.. alles op 0, dan moet het lukken.. percentages of vaste waardes maakt geen f#ck uit
Verwijderd
Op zondag 04 november 2001 23:15 schreef Sn3akz het volgende:
<OFF TOPIC>
Super grover
</OFF TOPIC>
een kenner
Verwijderd
Moest je eens op 1600*1200 kijken, dan zit er een gat van een paar centimeter tussenOp zondag 04 november 2001 21:20 schreef Mystikal_Me het volgende:
t gaat volgens mij niet om de procenten of de cellpadding (die dr overigens niet in hoort volgens mij), maar wel om de framespacing...
Ook nog belangrijk:
Zet in elk apart html-document dat ik de frameset komt te staan dit in je <body>-tag:
leftmargin="0" rightmargin="0" topmargin="0" bottommargin="0"
kan nooit kwaad.
Zet in elk apart html-document dat ik de frameset komt te staan dit in je <body>-tag:
kan nooit kwaad.
Daarmee bereik je alleen maar dat alle txt meteen in de hoek wordt geplakt van het frame zonder tussenruimte.. niet echt nuttig lijkt me, of je moet er speciaal op uit zijnOp maandag 05 november 2001 09:57 schreef waxle het volgende:
Ook nog belangrijk:
kan nooit kwaad.
Wat dacht je van: om bijvoorbeeld een plaatje mooi door te laten lopen? ( ik noem maar wat )Op dinsdag 20 november 2001 20:06 schreef Sn3akz het volgende:
[..]
Daarmee bereik je alleen maar dat alle txt meteen in de hoek wordt geplakt van het frame zonder tussenruimte.. niet echt nuttig lijkt me, of je moet er speciaal op uit zijn
En waarom schop je zo'n topic van 2 weken oud weer omhoog?
Ik spendeer niet zo gek veel tijd 8r de compu (druk druk druk) dus vandaar dat mijn replies niet meteen dezelfde dag zijn.. mijn excuses daarvoor.. Wat je zegt klopt perfect, maar dat was niet de oplossing voor z'n probleem. ik probeerde alleen te helpen.. sorryOp woensdag 21 november 2001 10:11 schreef waxle het volgende:
[..]
Wat dacht je van: om bijvoorbeeld een plaatje mooi door te laten lopen? ( ik noem maar wat )
En waarom schop je zo'n topic van 2 weken oud weer omhoog?
Pagina: 1