Earth is nice, heaven is better...
Niemand? Ik weet dat het bij compactflash iets uit maakt, is dit ook het geval bij smartmedia/??
Earth is nice, heaven is better...
Verwijderd
ik heb zelf compact flash van dane elec... en ik weet dan sinterklaas 82 tm z'n smartmedia kaartjes van dane elec heeft
of het qua snelheid iets uitmaakt?? zou het niet weten!
dane elec maakt gewoon goede kaartjes met 10 jaar garantie en zo gek duur zijn ze ook niet eens
of het qua snelheid iets uitmaakt?? zou het niet weten!
dane elec maakt gewoon goede kaartjes met 10 jaar garantie en zo gek duur zijn ze ook niet eens
Ik heb gewoon zo'n standaard kaartje van Dixons gehaald toen ik er even snel een nodig had, kan alleen nu even niet op het merk komen. (Sandisk??). In ieder geval werkt het prima.
Het enige waar je even op moet letten is het voltage, er is 3.3 en 5 volt meen ik.... Volgens mij is 3.3 de standaard.
Het enige waar je even op moet letten is het voltage, er is 3.3 en 5 volt meen ik.... Volgens mij is 3.3 de standaard.
Ik heb Dane elec, geen problemen mee gehad.
(het voltage is inderdaad belangrijker)
(het voltage is inderdaad belangrijker)
MSX 2 rulez more
Verwijderd
scandisk heeft de eigenschap goedkoper te willen zijn dan de concurrentie, dus dat is mooi meegenomen.
Wij gebruiken (op mijn werk) voor onze fotostudio altijd scandisk, we hebben andere gehad en daarmee ook een hoop problemen. Foto's die er achteraf niet op stonden terwijl ze echt gemaakt hadden. Met scandisk hebben we geen problemen gehad
Wij gebruiken (op mijn werk) voor onze fotostudio altijd scandisk, we hebben andere gehad en daarmee ook een hoop problemen. Foto's die er achteraf niet op stonden terwijl ze echt gemaakt hadden. Met scandisk hebben we geen problemen gehad
Pagina: 1