Wazig probleem met een UT,Processor en asusprobe

Pagina: 1
Acties:

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:33
Hey!

ik was net UT aan het spelen en toen gingen er allemaal belletjes af enzo...
dus ik sluit UT en ik zie dat asusprobe aangeeft dat de 5v van mijn processor terug gezakt was naar 2v!!

maar het klom metteen weer omhoog toen ik ut afgesloten had.

hoe kan dit? echt wazig hoor!

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Heb meer info nodig. Bijv. Je hardwareconfiguratie, aantal watt voeding enz.

Verwijderd

ja best vaag idd

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:33
oh sorry
ik was vergeten dat mijn systeem specs er niet bij staan!!!
ik copy paste wel mijn oude sig:
mijn gespaarde systeem: Asus A7V 133a |Thunderbird 900(AGGA) |3d Prohphet SE32mb |2x256mb SDRAM 100mhz CAS 2-2-2(samsung) |Creative pci128| RealTek 10/100Mbit |Quantum 30Gig |Maxtor 40Gig |E-tech 64k ISDN |Win2kSP2 Profi UK
het systeem is dus niet overclocked en ik heb een 300watt no-name voeding.

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36
Is niks hoor,de meting valt dan even weg.

Zelfs als ik niets doe springt probe steeds naar voren met die undervoltage melding.

Ik denk gewoon een weggevallen meetsignaal. Gebeurt alleen met de 5 volt meter, de rest werken gewoon.

Verwijderd

Wees blij dat je processor niet op 5v draait, dan had je n.l. deze post niet meer kunnen maken, reken maar dat je software er naast zit, anders had jij je spelletje niet eens af kunnen maken, als je geen andere problemen ziet behalve deze lekker probe software deinstalleren en door werken.

RGZ

MASH

Verwijderd

Asusprobe is niett echt betrouwbaar. Op mijn A7A266 bordje komt het ook vaak omhoog met voltage fouten op alle bussen, temperatuurspikes van 120 graden en weet ik veel wat. Uitzetten en niet meer op letten. Als je 5V inzakt tot 2V ben je de eerste die 't merkt en daar heb je geen programma voor nodig dan. ;)
Pagina: 1