Toon posts:

Socket 478 en Rimm incompatible?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zaterdag ben ik bij pc wereld in Hoorn geweest voor een P4 bordje. Ik vroeg naar een socket 478 met Rimm, maar er werd me overtuigend verteld dat er geen borden meer werden geleverd met de 850 chipset...vanwege geheugen timins fouten...? Enkel de 845 set was nog over en Rimm geheugen kon niet meer worden geleverd. Ik ben nu helemaal confuus...klopt dit verhaal nu of niet?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Onzin.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Hele grote onzin...

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
THx, ik dacht het al, maar hij bracht het zo overtuigend..

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Rimmetjes zonder terminators zouden vreemde dingen kunnen doen, misschien. Ik heb er (nog) geen ervaring mee.

Misschien heeft die winkel er (onbewust???) wel ervaring mee.

Over het algemeen, als je een p4 hebt met rimmetjes (en terminators als het nodig is) zijn retesnel en stabiel. Niets mis mee.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:21
laat me rade

Hij wou je ook zon mobo met i845 verkope zeker

Dat soort verkopers heb je vaak bij winkels als de dixons

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

'k kwam ergens tegen dat niemand op de 845 chipset zat te wachten, laat staan op moederborden met deze chipset....

De borden die gemaakt zijn na dergelijke uitlatingen in de computerpers moet je natuurlijk nog wel zien kwijt te raken als winkelier....

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
Waaaat een gelul, ik heb een asus p4t-e en dat is een socket 478 mammaplankje met rimm, er draait XP op, en in 1 week (ja zo lang heb ik em) issie nog nooit gecrashed (klop klop klop ;) ).

Verwijderd

Ga daar dan ook niet heen, Botman is iets duurder, maar echt wel beter, die durven nog te zeggen dat ze het niet weten en wel voor je uit willen zoeken.

RGZ

MASH

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Slaat inderdaad nergens op.. Ik heb het idee dat ze het volgende feit heel fout hebben geinterpreteerd: DDR overwint RDRAM vanwege betere geheugentiming :?
Pagina: 1